Support

Open search

Samsung galaxy stopt

OPGELOST
First Poster

Dit bericht verschijnd als ik op instellingen via cloud en account naar account ga. Ik heb de app samsung galaxy verwijdert om hem opnieuw te laden. Want ik kon de storing er niet uit krijgen. Nu kan ik deze app nergens vinden . Hoe moet het nu verder. 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Je kunt hem met een gerust hart terugzetten naar fabrieksinstellingen mits je een goede backup maakt van alles! Dan krijg je in ieder geval al je apps weer terug.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
9 ANTWOORDEN 9
Superuser II
Superuser II
Wat wil je eigenlijk doen? Dan heb ik een beter beeld bij hoe ik je misschien kan helpen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Ik heb de app samsung galaxy verwijdert omdat die crashte. Ik wilde hem opnieuw laden maar vond hem niet op Google play en op de Samsung app site.

Superuser II
Superuser II
De app Galaxy Apps bedoel je dan denk ik? Die kan je niet verwijderen. Ik hoor graag van je welke app je daadwerkelijk bedoeld, en wat je precies wilt bereiken.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

@Rohit  schreef:
De app Galaxy Apps bedoel je dan denk ik? Die kan je niet verwijderen. Ik hoor graag van je welke app je daadwerkelijk bedoeld, en wat je precies wilt bereiken.

Ik wil het cynchroniseren van Gmail veranderen. als ik op instellingen via cloud en account naar account ga. Komt het bericht  samsung galaxy gestopt. Het duurt even voor dat bericht komt. Als ik dan tof iets probeer komt samsung galaxy is noch steeds gestopt. Op app onderhoud stond samsung galaxy gecrasht. Ik schrok ook dat de ap zich zo gemakkelijk liet verwijderen. Nu de app verwijdert is gaat de overgang naar account ook sneller is dus wel iets veranderd. De mededeling komt ook niet meer Het was zo'n blauwe samsung ap.en hij heet samsung galaxy  dat heb ik goed gezien. 

Highlighted
Superuser II
Superuser II
Oke, mocht het nog een keer voorkomen dan kan je altijd een backup en reset doen.

Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc

Hiermee zet je alles terug naar de fabrieksinstellingen.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Het synchroniseren werkt nog steeds niet goed omdat de app die dit regelt weg is denk ik. Kan samsung mij ook vertellen waar ik die app kan vinden. Als ik reset naar fabrieksinstellingen ben ik bang dat alle synchronisatie's niet meer kloppen  omdat er een app ontbreekt. 

Superuser II
Superuser II
Je kunt hem met een gerust hart terugzetten naar fabrieksinstellingen mits je een goede backup maakt van alles! Dan krijg je in ieder geval al je apps weer terug.
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster

Gmail werkt weer door de rest. Maar mijn app samsung galaxy is niet terug. Er zal dus iets niet werken want hij zat er niet voor niets op denk ik. Ik sluit dit nu af met opgelost 

Superuser II
Superuser II
Hoi Jitte, mooi dat het weer werkt! Ik denk niet dat het iets belangrijks was.. Samsung Galaxy is geen app namelijk, dus welke het wel was is een raadsel maar zolang je toestel doet wat het moet doen dan zou ik me er niet zo druk om maken.
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters