Support

Open search

Samsung actie cash back

First Poster

Goedemiddag,

Ik had in de afgelopen actie periode een Samsung Galaxy s9 plus met abonnement aangeschaft en op de actie site de benodigde gegevens ingevuld voor de cash back actie. Er is inmiddels al een paar weken voorbij en in de beschrijving stond er dat ik met 2 weken bericht zou krijgen of ik in aanmerking ervoor zou komen. Hoe zit het nu precies wanneer krijg ik de mail binnen en de 100 euro cash back?

Met vriendelijke groet,

Nadiye 

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Hoi Nadiye,

Heb je ook je spam-, reclame- en updatemappen (die laatste twee in het geval van GMail) gecontroleerd op nieuwe mail? Mocht er daar geen mail zijn, zou je dan je registratienummer kunnen terugkoppelen? Dan kan iemand van Samsung's webcareteam meelezen en voor je kijken wat de huidige status van je registratie is.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Goedemiddag,

Ik had dat allemaal al eerder gecontroleerd en net weer, maar helaas geen email. Met registratienummer neem ik aan dat er IMEI nummer wordt bedoeld. 

IMEI: 353420102256065

Ik hoop dat er meer informatie over de status beschikbaar is.

Met vriendelijke groet,

Nadiye 

Superuser II
Superuser II
Het registratienummer is van de promotie zelf, die krijg je te zien wanneer de registratie voltooid is. Wellicht kan het webcareteam ook wel aan de hand van het IMEI-nummer je registratie vinden, maar als het nog lukt om je registratienummer te vinden dan zou dat helemaal mooi zijn Je registratienummer begint met je landcode.
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Goedemiddag,

Helaas kan ik die niet vinden dus ik hoop dat het via mijn IMEI nummer wel kan. Ik heb tevens geen sociale media dus ik hoop dat er via hier antwoord kan worden gegeven.

Met vriendelijke groet,

Nadiye 

Superuser II
Superuser II
Dat laatste komt sowieso helemaal goed. Ik heb dit topic doorgezet, een moderator van Samsung zelf zal hier met je contact opnemen.
First Poster

Helemaal goed,

Dankjewel.

Top Posters