Support

Open search

Samsung S9 inruil actie voor xperia S

New Member

Goedendag.

Nou heb ik sinds verleden week een Samsung S9 aangeschaft via United Consumers. Nou blijkt achteraf dat hun niet mee doen voor de actie van de Harman Kardon Speaker. Nou heb ik van de week gebelt naar jullie en werd er gezegd dat je dat moet checken na aankoop van je telefoon en dat je m dan altijd nog terug kan sturen. Wat een onzin is dat?!?! Jullie weten dat niemand dat doet, iedereen installeert direct de telefoon en gaan acties pas daarna aanvragen. Als ik dit had geweten had ik ergens anders me tel besteld! Maar jullie maken misleidende reclame! Op de reclame op de tv word ook niet aangegeven dat je eerst even moet checken welke winkels en/of webwinkels mee doen aan deze actie! Ik vind het belachelijk! Aangezien ik mijn tel heb besteld met gewoon een abonnement van Tmobile! Als jullie reclame maken voor een gratis speaker en nergens aangeven dat je eerst moet checken, is dat jullie schuld! Ik vind dat ik gewoon recht heb op deze actie! Aangezien jullie graag mensen misleiden zal dit waarschijnlijk mijn laatste Samsung product zijn die ik aanschaf, en dat geldt voor ons hele gezin, mijn positieve reclame krijgen jullie niet meer! 

1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Mooi verhaal.. Als je iets ziet op TV dan moet je voordat je iets koopt misschien ook even checken hoe en wat! Dat jij dat niet hebt gedaan is niet de schuld van Samsung... Actievoorwaarden zijn er niet voor niks gemaakt! En ja je hebt een herroepingsrecht van 14 dagen op online aankopen! http://consumentenjurist.nl/varia/nieuws/herroepingsrecht-voor-consumenten/
Dus dat kan je gewoon doen en ergens anders het toestel halen die wel meedoet met de actie!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters