Support

Open search

Samsung S9 cash back actie

OPGELOST
First Poster

Op 15-08-2018 ontving ik een mail dat mijn deelname aan de Samsung Galaxy S9/ S9+ promotie met registratienummer 2260078 is goedgekeurd. Binnen 6 weken zou ik € 100,00 op mijn bankrekening ontvangen.  Ze gaven daarbij aan dat ze mij een bericht zouden sturen zodra het geld overgemaakt zou worden.

Op 11-09-2018 kreeg ik een sms dat mijn aanvraag compleet was. Binnen een week zou het geldbedrag op mijn rekening staan. Het is nu 27-09-2018 en nog steeds heb ik het geld niet ontvangen.  Het lijkt erop dat er iets is misgegaan. Ik wil graag weten wanneer ik het geld kan verwachten.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser I
Superuser I

Goedemiddag @YvonneWong,

Het prikken is mij gelukt, het blijkt dat het geld om precies 2018-09-11 10:11:00 de deur uit gegaan is naar het opgegeven rekening nummer   Ik zou het opgegeven rekening nummer voor de zekerheid nog een keertje controleren

2 ANTWOORDEN 2
Superuser I
Superuser I
Welkom op het forum @Yvonne

Goed dat je het meld, eerlijk gezegd denk ik ook dat er ergens iets fout is gegaan. Ik zal even iemand van Samsung prikken
Superuser I
Superuser I

Goedemiddag @YvonneWong,

Het prikken is mij gelukt, het blijkt dat het geld om precies 2018-09-11 10:11:00 de deur uit gegaan is naar het opgegeven rekening nummer   Ik zou het opgegeven rekening nummer voor de zekerheid nog een keertje controleren

Top Posters