Support

Open search

Samenwerkingovereenkomst

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Gegroet Samsung Nederland

Ik wil graag een samenwerkingsovereenkomst ondertekenen, zodat ik producten of diensten kan aanbieden voor leuke acties op (mijn) YouTube kanaal. Ik zal het even toelichten wat ik hiermee bedoel;

1. bij winactie,  ik zou het leuk vinden om een toestel weggeven aan iemand, zodat het kan beoordelen op de prijskwaliteit op jullie producten/diensten, met als gevolg dat ze meer en vaker gaan bestellen, hier zit marketing op.
  2. Black Friday, verkopen op Marktplaats, de dag VÓÓR blackfriday de prijs omlaag brengen, zodat ik ze de dag erna, goedkoper kan laten lijken.
  3. als jullie nieuwe toestellen uitbrengen, in dit geval de S10. Dan zou ik het leuk vinden om te kijken of wat jullie beloven, of dat echt wordt waargemaakt. Dit wil ik omdat ik wil voorkomen dat de Note 7 praktijken wéér worden herhaald. De toestel die in brand vloog, en dat jullie een terugroepactie moesten startten.. Voorkomt namelijk ook miljoenen €€€€€€€€€€. 
  4. gewoon ook voor de fun. Je leeft toch maar 1 keer, dus leef het goed.  Samsung producten zijn over het algemeen goed, behalve de Note telefoon die terug geroepen moest worden, en in de brand vloog.

Een contract is voor mij voldoende.

Als u aanpassing ziet, graag vermelden als een reactie. of stuur mij een mailtje naar:

nicolavanbemmel@outlook.com 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hi Nicola,

Samsung doet hier niet aan omdat ze al genoeg goede acties hebben. Het is heel leuk dat je dit zelf wilt doen en als je zelf spullen wilt weg geven dan moet je dat zeker doen uit je zelf. Alle toestellen die sinds de Note 7 gemaakt worden zijn getest met een strengere testprocedure dit om te voorkomen dat het nogmaals gaat voorkomen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Hi Nicola,

Samsung doet hier niet aan omdat ze al genoeg goede acties hebben. Het is heel leuk dat je dit zelf wilt doen en als je zelf spullen wilt weg geven dan moet je dat zeker doen uit je zelf. Alle toestellen die sinds de Note 7 gemaakt worden zijn getest met een strengere testprocedure dit om te voorkomen dat het nogmaals gaat voorkomen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters