Support

Open search

S9 prijs daling

Highlighted
OPGELOST
Explorer

waarom staat Samsung toe dat men gaat stunten met de prijs van de geweldige S9?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi @jkokhuis,

De S9 is inderdaad een fantastisch toestel! Winkels mogen hun eigen prijzen hanteren, Samsung geeft alleen een adviesprijs.

Met de prijsdaling valt het eigenlijk wel mee. De winkels waar het om gaat, verkopen met name buitenlandse, grijs geïmporteerde toestellen. Als je kijkt naar de prijzen van winkels waar je wel een Nederlandse/Belgische telefoon krijgt, ik noem een Coolblue of Mediamarkt, dan zitten de toestellen niet ver onder de adviesprijs. Dat noem ik geen stunten (voorbeeldje)

Grijs geïmporteerde toestellen zijn altijd goedkoper, maar er kleven voor de eindgebruiker dan ook nadelen aan. Aan beide fenomenen (de prijsstunts van deze winkels en het importeren) kan Samsung verder niet veel aan doen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II

Hoi @jkokhuis,

De S9 is inderdaad een fantastisch toestel! Winkels mogen hun eigen prijzen hanteren, Samsung geeft alleen een adviesprijs.

Met de prijsdaling valt het eigenlijk wel mee. De winkels waar het om gaat, verkopen met name buitenlandse, grijs geïmporteerde toestellen. Als je kijkt naar de prijzen van winkels waar je wel een Nederlandse/Belgische telefoon krijgt, ik noem een Coolblue of Mediamarkt, dan zitten de toestellen niet ver onder de adviesprijs. Dat noem ik geen stunten (voorbeeldje)

Grijs geïmporteerde toestellen zijn altijd goedkoper, maar er kleven voor de eindgebruiker dan ook nadelen aan. Aan beide fenomenen (de prijsstunts van deze winkels en het importeren) kan Samsung verder niet veel aan doen.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Inderdaad een goed toestel, op de zeer irritante schermproblemen na.

Mijn S9+ heeft black crush en color banding bij het afsoelen van video. Heel irritant en hoop dat er snel een update komt. Koop al jaren Samsung vanwege het scherm, naar als dit niet opgelost wordt geen Samsung neer voor mij.

Superuser I
Superuser I
Ik heb zelf geen last van schermproblemen. Persoonlijk zal ik alleen toestellen die voor Nederland bedoeld zijn aanschaffen gezien de supportlijnen dan een stuk korter zijn (Ik heb al een paar keer ruzie gehad met leveranciers en ik voorkom het liever dan dat ik het moet genezen ).

Nick Moderator
Moderator

Ik sluit me aan bij Kevin en Sjors. Er zijn risico's met grijsimport, dus de mogelijkheid bestaat dat je een buitenlands model koopt. Verder is het natuurlijk aan jou, over de S9 hebben we niets te klagen  

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer

wat mij betreft is het mij helemaal duidelijk met die grijze verkoop dud is het voor mij opgelost!

New Member
Sinds 16 maart heb ik een S9; het is een fantastisch toestel!
Bij het afspelen van video's is geen "black crush" of "color banding" te zien.
Top Posters