Support

Open search

S9+ nog geen geld

OPGELOST
Apprentice

Ik heb nog steeds niks gehoord of gezie van mijn inruilactie. 

1. Waarom moet het zo lang duren?

2. Waarom krijg je geen statusupdates?

3. Waarom wordt mijn mail van ruim 2 weken terug niet beantwoord van het bedrijf waar ik de telefoon naartoe heb gestuurd?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Goed om te horen dat er inmiddels contact is! In de voorwaarden staat dat Samsung en L8P ernaar streven om het bedrag binnen 6 weken over te maken, dus die indicatie zou ik dan aanhouden.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
9 ANTWOORDEN 9
Superuser II
Superuser II

Hey Danny,

Dat zijn 3 goede vragen!

1. Het toestel moet handmatig gecontroleerd worden en het bedrijf verwerkt heel veel telefoons.

2. Goed punt! Wat ik begrepen heb, is dat er een storing is waardoor de statusupdates die wel verstuurd worden, niet aankomen. Daar moet inderdaad aan gewerkt worden.

3. Volgens mij doet L8P geen klantenservice. Ik wil wel met Samsung voor je uitzoeken wat de huidige status van je order is. Heb je hiervoor het ordernummer van de inruilactie voor me?

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Shameena heeft inmiddels de update gegeven.

Registratie is afgerond alleen kunnen jullie niet aangeven wanneer de betaling komt. 

Superuser II
Superuser II
Goed om te horen dat er inmiddels contact is! In de voorwaarden staat dat Samsung en L8P ernaar streven om het bedrag binnen 6 weken over te maken, dus die indicatie zou ik dan aanhouden.
Apprentice

Ik heb nu pas na 6 weken de mail waarin staat dat ik het geld terug krijg.
Daarnaast had ik gebeld met Samsung en de dame aan de foon gaf aan dat je de code van het doosje af moet knippen of het hele doosje op moet sturen van je nieuwe S9 of S9+.....
Ik heb het doosje maar gestuurd, je hebt tenslotte niks aan een kapot doosje.
Jammer dat het zo moet. Je hebt er wel voor betaald!

Apprentice

Er zat ook een sticker vast aan de folie van je telefoon met dezelfde gegevens die kun je volgensmij ook opsturen.

Ik heb trouwens nog steeds geen geld binnen...

Apprentice

Nee, want ik had ze gebeld....
Was niet voldoende. Het doosje of het kantje moest je uitknippen.
Ik heb eergister de mail ontvangen dat ik het geld zou krijgen.
Ben benieuwd wanneer dat zal zijn. De rekening van KPN ligt er ook al, dus had een en ander graag afgehandeld

Apprentice

Ik heb 19 april een bericht gekregen dat alles klopt en het bedrag zsm op mijn rekening zou staan.  Met Samsung gebeld en zij zeiden dat dit binnen 10 dagen het geval  zou zijn. Helaas nog niets ontvangen 

Tim Moderator
Moderator

@Wiep om het overzichtelijk te houden en misverstanden te voorkomen, voeren we 't gesprek verder onder 't andere topic waarin je hebt gereageerd.

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Apprentice

Is goed, ik wacht het antwoord af

Top Posters