Support

Open search

S9 inruil actie status

Tim Moderator
Moderator

@MrMK, zullen we 't gesprek dan voortzetten onder jouw eigen topic? Dat is wat makkelijker en handiger communiceren

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

lol, dit is volgens mij mijn eigen topic. Maar dat hoeft ook weer niet. Iedereen wilt graag weten wat de status is en van wie en wanneer de bevestigings mail kan ontvangen. Kan je mij daar meer info geven?

Tim Moderator
Moderator

Ah uiteraard, excuses Jouw registratie staat zoals je zei op 'Finished'. Volgens het systeem is er nog geen mail gestuurd naar jou, dus ik verwacht dat dat snel zal gebeuren. Ik heb verder geen inzage in wanneer dit zal zijn, dus het is even afwachten. Het mailadres dat bekend is bij ons, is het mailadres dat jij hebt opgegeven. Ik ga deze niet openbaar vermelden, omdat deze dan voor iedereen zichtbaar zal zijn. Ik kan wel een privéberichtje naar je doen en het e-mailadres doorgeven aan jou ter bevestiging?

---------
Signature-Note10
First Poster

Ja via prive bericht is prima. Dank alvast.

First Poster

Ik heb nog geen mail gekregen.

Tim Moderator
Moderator

@Oscarjtk, kun je eens een kijkje nemen in de spambox? Volgens het systeem is de mail namelijk al verstuurd. 

---------
Signature-Note10
First Poster

Ik kan m nergens vinden.. kan ie misschien nog een keer gestuurd worden?

Tim Moderator
Moderator

Dat zou ik even voor je moeten navragen. Je hoort 't van me, wanneer ik meer weet. 

---------
Signature-Note10
First Poster

Zou mijn status ook gecontroleerd kunnen worden? Ordernummer is 7252.

Alvast bedankt

New Member

Hoi, ik zit ook al even te wachten... Mijn orderID is 6301, is hier al wat over bekend? Dank!

Top Posters