Support

Open search

S9 inruil actie status

First Poster

Hoi zou je mijn status ook kunnen nakijken 

Mijn order id 11589

Is het streven echt binnen 6 weken na opsturen of na ontvangst?

First Poster

Hoi Rohit,

zou je mijn status ook kunnen controleren?

Order ID:9841

Ik heb ook nog niks vernomen, en hoop dat het pakketje wel goed aangekomen is.

bij voorbaat dank.

groeten,
Mark

First Poster

Goedemiddag, zou u voor mij ook de status kunnen checken? Inmiddels is er 3 weken geleden voor ontvangst van mijn telefoon getekend. Mijn ID: 5465. Ik hoor het graag.

First Poster

Ik heb mijn oude telefoon ook enige tijd geleden opgestuurd, aangetekend en verzekerd en al. Maar ik heb tot op heden ook nog niets gehoord. Ook geen bevestiging dat het binnen is en dat zij ermee bezig waren.

Ordernummer is: 11406 Kan je misschien kijken wat de status is? 

Groetjes,

Ayfer

Tim Moderator
Moderator

Om het topic overzichtelijk te houden, zal ik de statussen in 1x vermelden:

@Ayfer58 de status van jouw aanmelding staat op 'Pending'. Het is dus nog even afwachten.

@Oscarjtk de status van jouw aanmelding staat op 'Finished'. Er is een mail verstuurd naar jouw mailadres waarin de prijs wordt aangegeven die je ontvangt.

@Lizanne de status van jouw aanmelding heb ik niet terug kunnen vinden in het systeem. Kun je mij een privébericht sturen met jouw volledige NAWTE-gegevens?

@Dominique85 de status van jouw aanmelding staat op 'Pending'. Het is dus nog even afwachten.

@Markgoos de status van jouw aanmelding staat op 'Pending'. Het is dus nog even afwachten.

@Maik_B de status van jouw aanmelding staat op 'Finished'.

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Bedankt voor je reactie Tim! Mijn status is 'Finished' zeg je. Echter heb ik geen mail of geen bedrag ontvangen. Wat kan ik nu verwachten en binnen wat voor termijn?

Tim Moderator
Moderator

@Maik_B, uit het systeem heb ik opgemaakt dat er inderdaad nog geen mail is verstuurd. Ik verwacht dat je deze sowieso nog deze week zult krijgen. Houd daarbij ook de spambox in de gaten, omdat 't nog wel wilt voorkomen dat de mails daarin belanden. Wat betreft de uitbetaling is het nu een kwestie van afwachten. Ik heb helaas geen indicatie van wanneer dit precies zal zijn, maar verwacht zo snel mogelijk, omdat alles in principe al is getest rondom jouw toestel. Anders zou de status niet op Finished kunnen staan

---------
Signature-Note10
First Poster

Hoelang moet je nog wachten als er pending staat? 

First Poster
Hoi,
Dit begint een hot topic te worden.
Mijn order status was stond vorig week ook op finished. Maar tot heden nog geen mail van ontvangen. Ook niet in spam. Vanuit welk mail adres kunnen wij het ontvangen?
Tim Moderator
Moderator

Dat kan ik niet duidelijk aangeven @Ayfer58, ik kan enkel de status inzien en weet dat het toestel bij 'Pending' nog getest moet worden. Het is dus echt even afwachten op 't moment.

---------
Signature-Note10
Top Posters