Support

Open search

S9+ gaat constant terug naar 30 sec time-out scherm

Highlighted
OPGELOST
Observer

Ik moet ongeveer 2x per dag mijn time-out scherm terugzetten naar 10 minuten omdat hij zelf teruggaat naar 10 seconden. Heb de telefoon al meerdere keren volledig uitgezet.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Ik heb t eindelijk gevonden. Er is een instelling die de display time-out overruled.

Ga naar instellingen /apparaatonderhoud /batterij / instellingen /instellingen optimaliseren /  time out scherm 30 sec uitvinken!

Eigenlijk stom dat deze instelling blijft nadat je 100 keer je time out sherm op 10 min hebt gezet. 

7 ANTWOORDEN 7
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Xezzie15

Dat is vreemd! Kun je het toestel eens in de veilige modus opstarten? Blijft hij dan wel staan?

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
New Member

Van mij ook steeds terug.

Jammer dat hier geen oplossing staat

BruceH Moderator
Moderator

@RickyLee, dan raad ik je aan om het toestel eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Maak dan wel een back-up van je gegevens! 

---------
Signature-Note10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Zelfde met de A7.. heel vervelend. 

Ik vermoed dat t iets te maken heeft met 1 van de batterij besparende standen. 

Heb al alles nagelopen maar hij blijft naar 30 sec teruggaan na verloop van tijd.

New Member

Is ook bij de galaxy tab S5e. Heel vervelend

First Poster

Ik heb t eindelijk gevonden. Er is een instelling die de display time-out overruled.

Ga naar instellingen /apparaatonderhoud /batterij / instellingen /instellingen optimaliseren /  time out scherm 30 sec uitvinken!

Eigenlijk stom dat deze instelling blijft nadat je 100 keer je time out sherm op 10 min hebt gezet. 

First Poster

@Erikvh  schreef:

Hoera! Het werkt bij mij ook. Ik zocht ook al zoiets maar kon het niet vinden. Het is erg zoeken telkens naar alle instellingen op de S9. Ben nog niet 100% blij met deze uitvoering en heb m al ruim 4 maanden. 

@Erikvh  schreef:

Top Posters