Support

Open search

S9 cashback actie - wanneer geld terug

Apprentice

Bij de aanschaf van mijn S9 heb ik meegedaan aan de cashback actie.

Op 19 maart heb ik mijn oude toestel toegestuurd. Het duurde toen al drie weken voor dat ik hier een bevestiging van ontvangst voor kreeg met daarbij een waardeschatting. Nu heb ik daar op gereageerd dat ik er akkoord mee ga, zo'n 3 weken geleden alweer. Ook hier is geen bevestiging o.i.d. van ontvangen.

Ondertussen ben ik mijn oude toestel al anderhalve maand kwijt en heb ik nog niks vernomen van een betaling.

Kunt u mij vertellen hoe het hiermee staat? Ik geloof namelijk dat de gestreefde 6 weken nu ongeveer wel voorbij zijn.Samsung L8P.JPG

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Beste Piet,

Ik snap dat je graag wilt weten hoe je inruilorder er nu voorstaat! Ik denk dat je het beste je orderID met de notitie of je je S9 in de Samsung Shop hebt gekocht of ergens anders, in dit topic kunt plaatsen: https://eu.community.samsung.com/t5/Galaxy-S9-S9/Promoaktie-Galaxy-s9/td-p/432391. Hier zijn de lieve mensen van webcare al druk bezig om de status van verschillende mensen uit te zoeken, als je daar ook een berichtje post heb je het antwoord waarschijnlijk sneller 
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice

Beste Kevin, plaats de vraag dan aub door.

Het is toch niet de bedoeling dat ik weken lang van hot naar her wordt gestuurd door jullie en zelf achter jullie verplichtingen aan moet jagen? 

Superuser II
Superuser II
Ik werk niet voor Samsung, op het topic waar ik naar gelinkt hebt zijn mensen geabonneerd die wel voor Samsung werken. Ik wil dit topic best apart voor je doorsturen, hoewel ik met dezelfde mensen van Samsung afgesproken heb iedereen naar dat topic te verwijzen, maar je hebt echt sneller antwoord wanneer je gewoon op het linkje klikt waarmee je binnen dezelfde community blijft als waar je nu op zit en daar je ordernummer plaatst.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters