Support

Open search

S9+ Irisscanner gebruikt IR en blokkeert mijn Samsung TV afstandsbediening!!!

Highlighted
Apprentice

Ja geloof het of niet maar ik heb een oude Samsung HDD recorder die ik dus af en toe niet kan besturen als ik mijn S9+ bedenkt om iets met IR te doen!! - Weet ik veel welke app of mode de scanner gebruikt, maar hij blaast genoeg IR de ruimte in om mijn afstandsbediening niet te laten werken. Als dat gebeurd en ik druk een knop in op de AB dan werkt het dus niet, dan houd ik mijn duim over de irisscanner en dan leest de HDD recorder de AB wel - dus het komt uit dat irisscanner poortje. Als ik dus wil zappen en het werkt niet, leg ik mijn S9+ ondersteboven en het werkt dan weer wel. Als ik het beu ben restart ik mijn S9+ en dat is het gedonder ook afgelopen, totdat hij zelf weer bedenkt om te gaan "blasten" dan doet mijn AB het weer niet meer. Ik lees er nergens iets over, dus ik zal wel een unieke setup hebben of zo. Maar onhandig is het wel

2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Misschien 1 voor 1 de zelf geïnstalleerde apps even verwijderen om erachter te komen welke app het is?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
:-) Zou kunnen inderdaad ik ben ook benieuwd wat het is dus raar want de telefoon zou standby moeten staan en niet onnodig stroom moeten spenderen aan het schijnen met IR licht...

Maar ik ben nogthans te lui geweest en draai hem gewoon om :-)
Top Posters