Support

Open search

S9+ Android Pie

Highlighted
OPGELOST
New Member

Hallo,

Ik lees op internet dat rond de Kerst op de S9 en S9+ Android Pie is uitgerold in Nederland. Nu heb ik de S9+, maar de laatste update die ik heb ontvangen, dateert van rond 16 december. Krijg de Android Pie update nog?

Groetjes!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Nick Moderator
Moderator

Dit is een thema in onze store, dat klopt. Alleen het is niet het standaard thema, hiermee bedoel ik hoe je 'm uit de doos haalde. Dit zou het moeten oplossen, indien je deze instelt.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
11 ANTWOORDEN 11
Superuser II
Superuser II
Hi,

waar heb je hem gekocht? Het kan dat je een toestel hebt uit een ander land (meestal bij Belsimpel etc.) dan kan de update nog even duren.. Gewoon even afwachten dan komt die vanzelf!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
New Member

Bij PhoneMarket.nl. Dan wacht ik af!

Superuser II
Superuser II
Ja dan is die waarschijnlijk uit het buitenland.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Explorer

@Rohit  schreef:
Ja dan is die waarschijnlijk uit het buitenland.

Screenshot_20190206-214622_Calendar.jpg

Nick Moderator
Moderator

Wat wil je precies aangeven, Sjiekelfje? Want uit jouw bericht kan ik vrij weinig info halen .. 

---------
Signature-S10
Explorer

Beste Nick,

Het topic staat ook apart met de uitleg en afbeelding.

Dat het na de laatste update van afgelopen maandag helemaal mis is en zonder waarschuwing de hele layout werd veranderd.

(Kwam ik achter omdat mijn startscherm en agenda onleesbaar waren....)

Mijn achtergrond, lettertype (pietepeuterig klein) en thema was ineens foetsie. En sommige dingen kunnen niet meer veranderd..... waardeloos.

Alsof alles bij elkaar is geperst....

En voor een dure spiksplinternieuwe telefoon, die eindelijk net op orde was....... vind ik het vreselijk.

Nick Moderator
Moderator

Dit komt waarschijnlijk omdat je een thema hebt in combinatie met Android 9.0. Zou je het eens kunnen bekijken zonder thema?

---------
Signature-S10
Explorer

Beste Nick,

Dat was gewoon een standaard thema uit de Samsung bak (Mountain) en ja op Android 9, maar dat was al vanaf dag 1. (lijkt me ook logisch met een 9plus?)

Dus is het raar na de laatste update dat alles weg is, en ik alles weer handmatig opnieuw moet instellen.

En dat de resolutie (van de gehele telefoon) veranderd is, wat weer niks met alleen "thema's" te maken heeft.

Ik heb er niet om gevraagd en het is er zeker niet mooier op geworden. En gebruiksvriendelijker al helemaal niet.

Ik ben totaal niet tevreden over die laatste update!

Nick Moderator
Moderator

Dit is een thema in onze store, dat klopt. Alleen het is niet het standaard thema, hiermee bedoel ik hoe je 'm uit de doos haalde. Dit zou het moeten oplossen, indien je deze instelt.

---------
Signature-S10
Top Posters