Support

Open search

Red bull cover / tom tom

First Poster

Ben inmiddels eigenaar van de samsung s9 plus, met de red bull cover. Werkt allemaal na behoren wat ik tot dus ver heb kunnen zien. Wat ik hier heb gelezen over de batterij kan ook komen dat je het scherm resolutie op maximaal heb staan, als je die een stukje naar beneden zet zal de accu een stuk langer mee gaan en je zal daar zelf niet echt iets van merken. Maar goed ik heb het probleem dat ik mijn contact en telefoon lijst niet kan zien de kleur ik van de lettertype is donker en de achtergrond ook . Weet iemand hoe ik die kan aan passen? En heeft iemand toe valling tom Tom  go aan de praat gekregen op de s9

3 ANTWOORDEN 3
Nick Moderator
Moderator

Hi Wizzkitt, dat is lastig als je iemand wilt bellen ... We hebben zoiets al vernomen, dit zou sowieso met een latere update opgelost moeten worden, maar ondertussen kun je wel kijken of het op te lossen valt.

Kun je alle apps updaten via zowel de Google Play Store als Galaxy App? Daarna even het toestel opnieuw opstarten. 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Bedankt voor een reactie, tom Tom heb ik in middels aan de praat. Geheugen kaart eruit gehaald kreeg toen de mogelijkheid om tom Tom op reset te zetten en kon hem toen installeren, op dat moment alleen op telefoon geheugen, heb daarna niet meer gekeken of het op de geheugen kaart kompas eigenlijk al blij dat die het deed ( moet toch naar de race toe ). Nu de kleuren heb de cover een aantal keer er af gehaald en er opnieuw er op gezet en toen krijg ik weer wat leesbaarder letters dus voor nu is het goed.

Nick Moderator
Moderator

Oke top! Laat maar weten als er toch nog iets gebeurt en geniet van jouw toestel  

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters