Support

Open search

Promotiecode valid voor 250€ korting op Samsungs s9

Apprentice

Geprobeerd promotiecode te gebruiken om 250 euro korting te krijgen. Geeft valid aan diverse keren contact gehad met klantenservice. Vanaf 23 augustus. Niet gelukt nu geven ze op 29 augustus aan dat promotie afgelopen is terwijl ik screenshots heb dat promotie tot 30 augustus loopt. Wat kan ik doen. Tevens messenger geprobeerd. Helaas.

12 ANTWOORDEN 12
Superuser II
Superuser II
kan je wat meer info geven over de promotie? Ik zou het nogmaals even telefonisch proberen.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Hoi rohit

Ik ben sinds 23 augustus bezig de korting van 250 euro te krijge  voor een samsung s9. Zoala geadverteerd wordt op de site. Promotie code werkte niet. Gebeld klantenservice teruggebeld op de 27 ingesproken bericht net nieuwe oude code werkte ook niet. Wederom gebeld en verwezen naar de messenger chat. Hiebij geven ze aan dat promotie voorbij is terwijl er in advertentie staat dat het tot 30 augustus geldig us. Gechat op 29 augustus. Dit is natuurlijk geen reclame en ze kunnen me verder niet helpen. Klaxht ingediend via klantenservice. He  van alles screenshot dus ik vind dat ze de promotie na moeten komen

Apprentice

Hoi rohit

Ik ben sinds 23 augustus bezig de korting van 250 euro te krijge  voor een samsung s9. Zoala geadverteerd wordt op de site. Promotie code werkte niet. Gebeld klantenservice teruggebeld op de 27 ingesproken bericht net nieuwe oude code werkte ook niet. Wederom gebeld en verwezen naar de messenger chat. Hiebij geven ze aan dat promotie voorbij is terwijl er in advertentie staat dat het tot 30 augustus geldig us. Gechat op 29 augustus. Dit is natuurlijk geen reclame en ze kunnen me verder niet helpen. Klaxht ingediend via klantenservice. He  van alles screenshot dus ik vind dat ze de promotie na moeten komen

Superuser II
Superuser II
Ik ga het even voor je neerleggen bij een moderator! Je zult hier hopelijk vandaag nog wat van horen!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Bedankt rohit

Ik wacht af

Nick Moderator
Moderator

Onder welke naam heb je contact gehad via Messenger? Ik wil graag even kijken wat er besproken is.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice
Ilse van hooff is mijn naam in Messenger. Nick, ben er al klaar mee. Ben vriendelijk gebleven heb via messenger gezegd dat ik er klaar mee ben. Maar het klopt niet!!
Ik d enk aan iphone of huawei groeten ilse
Nick Moderator
Moderator

Bedankt. Vanwege de cashback verliep de korting inderdaad anders. We zijn aan het kijken of er nog iets van het bedrag af kan voor gedupeerde, maar dat zal niet 250 zijn (of 100 bovenop de cashback).

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice
Hoi nick blijf er bij dat het niet klopt als een code niet werkt dat je korting niet krijgt. Maak dan geen reclame dat het tot 30 augustus geldig is. Groeten ilse
Top Posters