Support

Open search

Promotieactie S9/S9+ - Harman Kardon Speaker

Nick Moderator
Moderator

Top! Fijn om te lezen.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ik heb bij de Media markt een S9 aangeschaft. Deze zou in aanmerkingen moeten komen voor de Kardon actie. Het gaat om een dual sim sm-g960F/DS.  Staat niet op de lijst dus kan de aanvraag niet doen.

Kan iemand helpen?

Nick Moderator
Moderator

Hoe bedoel je precies, staat niet in de lijst? Alle S9's zijn Dual Sim, dus dit hoef je niet specifiek te selecteren.

---------
Signature-Note10
First Poster

Hij vindt de ean code niet. De ean code staat ook niet op de lijst van deelnemende ean nummers

Nick Moderator
Moderator

In dit geval heeft Media Markt een incorrect model meegegeven. Ik adviseer je langs de Media Markt te gaan en dit aan te geven. Zij weten de voorwaarden en welke modellen zij moeten aanbieden, dus het lijkt een foutje te zijn.

---------
Signature-Note10
New Member

u heeft waarschijijk een buitenlands toestel gekregen net als ik en daarom kan het niet de acties gelden alleen op nederlandse toestellen

New Member

ik heb ook een S9 gekocht en ik heb DE GROOTSTE moeite gehad om  te registreren voor de kardon speaker.

Heb er zeker 3 weken over gedaan

eerst accepteerde de website de EAN code niet..

Dan de type telefoon niet...

toen accepteerde het de winkel niet (t_mobile)

etc etc. ik heb steeds gemaild naar hun hierover, en kreeg promt antwoord dat eerst de ean code wel accepted was.

daarna was het dus de beurt van de telefoon...,,weer gemailed en prompt weer een mail dat er nog een probleem was, en toto 2 keer toe niet de winkel (Tmobile buikslotermeer, terwijl het op hun website stond..

daarna kreeg ik bewonderens waardig een mail dat mijn aanvraag geaccepteerd was..(HOERAA../ maar wel zenuwslopend.

en nu heb ik het IN HUIS... yesss.

dankje wel samsung `MAAR, kan het niet makkelijker??? zo een registratie.

ik ben android fan en samsung fan, en heb diverse malen meegedaan aan jullie package acties, maar he is elke keer weer heel zenuwslopend om het voor elkaar te krijgen.. FRUSTREREND hoor.

Top Posters