Support

Open search

Promotieactie S9/S9+ - Harman Kardon Speaker

First Poster
Hier het zelfde probleem. Plus foto vn de codes ontvangt die niet. Al twee keer verzonden
Nick Moderator
Moderator

De website moet weer werken. Wat gaat er precies fout met de foto's, Theo? 

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ik krijg werderom een mail dat de winkel niet bekend is! 

Wat is er zo ingewikkeld aan de tmobile shop in roosendaal??

Ze staan gewoon op het internet, is gewoon t mobile, wat moet ik doen zofat jullie snappen dat dit een officiele t mobile winkel is??????

Nick Moderator
Moderator

Staat op jouw bon ook de winkel, Guust? Want ze kunnen niet verifiëren of het daadwerkelijk T-Mobile is, op de foto die je hebt meegestuurd.

---------
Signature-Note10
First Poster
Ja staat er toch duidelijk op
First Poster

Heb nogmaals een bon geupload

Nick Moderator
Moderator

Top! De foto die ik hier kan openen heeft het niet erop staan, vandaar dat ik het vraag.

---------
Signature-Note10
New Member

Goeden dag,

Ook ik heb al een aantal keer de aankoopbon bijgevoegd en er staat ook een aankoopdatum op maar toch blijf ik iedere keer een mail krijgen dat de aankoopdatum niet bekend is.

Ik heb de telefoon op 9 juni 2018 bij de kon winkel aangeschaft en zou heel graag mee willen doen met deze actie. 
Mede door de actie heb ik namelijk voor dit toestel gekozen. 

Ik ben op dit moment op vakantie en kom pas 5 juli terug. 
De aankoopbon heb ik niet meegenomen op vakantie dus ik kan deze niet opnieuw fotograferen voor 5 juli.

De actie loopt maar tot 1 juli en ik zou het jammer vinden als ik door een misverstand de box niet ga ontvangen. 

Ik hoop zo snel mogelijk iets te horen zodat ik evengoed zonder problemen deel kan nemen aan jullie fantastische actie.

Met vriendelijke groet,

S.Blauw
Nick Moderator
Moderator

Onder welk registratienummer sta je aangemeld, @Blauw? Dan kan ik even kijken wat wij hebben staan hierzo.

---------
Signature-Note10
First Poster

Effe dank voor de hulp, net bevesteging gehad, alles ok.

Top Posters