Support

Open search

Promotieactie S9/S9+ - Harman Kardon Speaker

First Poster

Ik ben het hier volledig mee eens. Ikzelf ben al vanaf de 1e Samsung uit de S-reeks trouw fan/gebruiker van Samsung. Eveneens ben ik geruime tijd mobiele verkoper geweest van KPN waarbij ik trouw Samsung telefoons heb aanbevolen. Gezien het feit dat ik nu wederom 800euro heb afgetikt als trouwe Samsung-gebruiker zou enige compensatie (ondanks het feit dat jullie in je recht staan om mij via officiele kanalen buiten te sluiten van deze promotieactie) welkom zijn. 

Helping Hand

Ben het eens met Nick er is een rede waarom BelSimpel het toestel voor 120 euro goedkoper kan aanbieden dan de rest, namelijk grijze markt inkoop. Maakt het natuurlijk niet minder zuur.

Voor de genen die een toezegging van (voda?) hun adviseur hebben gekregen en dit zwart op wit hebben staan zou ik adviseren om dit terug te koppelen naar je adviseur met de melding dat de informatie niet klopte, en je daardoor de actie misloopt. 

---------
Never gonna give you up!
Mvg,
T.K.
First Poster

heb vandaag een mail gehad dat de winkel waar mijn S9+ vandaan komt onbekend is, terwijl dit gewoon de officiele Tmobile shop in Roosendaal is, die moet toch gewoon bekend zijn bij jullie??

Nick Moderator
Moderator

Dat is wel vreemd, Guust. Heb je voor mij jouw registratienummer voor onze promotie? Dan ga ik het voor je controleren.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Dat is 2174335   bvd

Nick Moderator
Moderator

Je kunt de mail als ongelezen beschouwen. Zo te zien is de mail ook geregistreerd als foutief. Er staat ook 'Registratie gecorrigeerd', dus dit klopt verder. Wacht verder even de goedkeuring mail af, dit is namelijk nog niet gedaan.

---------
Signature-Note10
First Poster

Klopt, ik heb nogmaals de mail gestuurd met tmobile shop roosendaal erin. Vandaar dat ie gecorrigeerd is.

Nick Moderator
Moderator

Dat zie ik inderdaad. Ik heb er een notitie bijgezet voor de promotie afdeling, dus dan zien ze dit wanneer ze jouw registratie nogmaals controleren.

---------
Signature-Note10
Observer

Ik heb een Samsung Galaxy S9 gekocht bij Vodaphone, waarbij werd aangegeven dat ik recht heb op de Harmon Kardon Speaker promo actie. Deze zou via de Samsung promoties link te bestellen zijn, echter de https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/ link werkt niet.

Superuser II
Superuser II

Hoi Sheila,

Er was voor korte tijd een storing, maar deze zou inmiddels opgelost moeten zijn. Lukt het registreren nu wel?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters