Support

Open search

Promotieactie S9/S9+ - Harman Kardon Speaker

Highlighted
First Poster

Ik ben erg geïnteresseerd om de Harman Kardon Speaker binnenshuis te brengen nu ik de s9+ heb gekocht. Als ik echter a.h.v. het registratieformulier mijn Harmon Kardon Speaker wil opvragen krijg ik een foutmelding bij het invullen van mijn 

EAN-code van mijn S9+. Ik krijg de melding EAN: EAN code is ongeldig. Dit is heel raar want ik copy-past gewoon mijn EAN code van mijn digitale pakbon. Nou heb ik de code gecontroleerd op spaties en heb ik de code zelf meermaals gecontroleerd maar ik zie geen fouten. Toch krijg ik continu deze foutmelding. 

Hoe zit dit? ik zou graag gebruik willen maken van deze actie.

PS: Het IMEI-nummer wordt daarentegen wel geaccepteerd. 

36 ANTWOORDEN 36
Helping Hand
Kijk hier even of je EAN code voor komt op de lijst: https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/LLFNMRCAHKJMZ/

Zo ja dan kan je het beste even bellen met de helpdesk en kiezen voor de optie: "promoties" en aangeven dat het systeem je promotie niet accepteert.

Zo niet dan is de statement van Samsung van toepassing:
"Let op: vraag aan de verkoper om een toestel met deelnemende EAN code. Sommige winkels verkopen uit het buitenland geïmporteerde producten in plaats van de officiële Nederlandse producten. Deze producten hebben een afwijkende EAN code en komen niet in aanmerking voor deze Nederlandse promotie."

Succes!

---------
Never gonna give you up!
Mvg,
T.K.
First Poster

Bedankt, ik ga er meteen achteraan!

New Member

Bij mij geld het bijna het zelfde. Ik heb al 2 keer mijn aankoop datum in moeten vullen. En krijg nu weer een melding dat het niet geaccepteerd word. Terwijl ik het goed op geef!! Gaat ook om de speaker actie

Superuser II
Superuser II
Hoi Ties,

Wordt je EAN code niet geaccepteerd of je aankoopdatum? Wat is de aankoopdatum danwel de EAN-code die je probeert in te voeren?
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Beste Kevin,

Zojuist een gloednieuwe SM-G960F/DS (dual sim) telefoon gekocht.

Daarvoor heb ik eerst mijn huidige provider T-mobile gevraagd welke modellen kwalificeren voor de huidige actie. Gezien ik ook een One Plus 6 en een Huawei  P20 overwoog, was prijs/value belangrijke factor gezien de telefoons (ondanks verschillende specs) redelijk homogeen waren voor mij.

Doorslaggevend was dat ik al sinds de Galaxy S3 Samsung gebruik en puur Android fan ben, maar vooral dat er een gratis Harman Kardon speaker bij kwam. Een mooie package deal.

Uiteindelijk werd mij verteld dat alle modellen ; S9, S9 plus en de dual sim modellen in aanmerking komen, mits ze wel via een gerenommeerde reseller/provider aangekocht worden. Waaronder ook Belsimpel.

Uiteindelijk dan ook bij Belsimpel mijn dual sim S9 aangeschaft (en mijn T-mobile abbo verlengd).

Echter wordt bij deelname aan de actie hier:

https://my-samsung.com/nl/mysamsung/offers/#/LLFNMRCAHKJMZ/

Echter wordt mijn model SM-G960F/DS niet gevonden en mijn EAN + IMEI niet geaccepteerd.

Graag wil ik weten hoe ik wel succesvol kan aanmelden voor deze actie.

Ik krijg een onderbuikgevoel dat ik door slechte voorlichting naast het net vis en toch enigszins een kat in de zak gekocht heb, gezien ik deelname niet kan voortzetten.

Allerminst is het vervelend dat het een vastlopen proces is.

Hoor graag hoe nu verder.

Mvgr,

Eric Pichel

First Poster

Hi Kevin, ik heb mijn mobiel dus ook via BelSimpel.nl gekocht. Ik heb ze gisteren een mail verstuurd met verzoek om informatie maar ze hebben nog niet gereageerd. Er stond ook helemaal niks vermeld op hun website dat de door hun aangeleverde modellen niet aan de actie mee zouden doen. Nare situatie dit. Als ik dit namelijk van te voren had geweten dan had ik hem wel ergens anders dan bij BelSimpel.nl gekocht. Hou me a.u.b. op de hoogte van jouw situatie. Ben heel erg benieuwd. 

Nick Moderator
Moderator

Hi! Op onze promotiepagina staan alle winkels die meedoen, onder het kopje 'meer winkels' zie je de volledige lijst. Zoals je kunt zien staat BelSimpel niet in de lijst. Indien BelSimpel aangeeft dat ze wel meedoen, is het aan hun het juiste model te bieden. Helaas kunnen wij niets doen behalve de juiste informatie bieden. Hopelijk komen jullie er met BelSimpel uit.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Beste Nick,

Dank voor het verwijzen naar de pagina met deelnemende winkels. Ik kan hier zien wat ik met mijn vermoedens al bevestigd had.

Als je goed gelezen had in mijn post dan zie je dat niet Belsimpel, maar de misleidende marketing/voorlichting vanuit normale wederverkopers van Samsung (zoals T-mobile) ervoor zorgdraagt dat de consument op basis hier van een keuze maakt die hij/zij waarschijnlijk anders had ingevuld met de juiste informatie beschikbaar.

Nu snap ik dat er heel zwart/wit een antwoord komt , waarachter je gedekt bent , veilig en wel verschuild achter de voorwaarden en de digitale avatar met een correct antwoord.

Daarnaast heb je denk ik ook niet gereageerd op het feit dat ik (net als anderen) al vele jaren trouwen Samsung klant ben, ongeacht provider/winkel (lees: doorgeefluiken), van jullie producten.

Ik had gehoopt op een servicegerichte, outside-the-box benadering van de eindgebruikers die jullie helpen het merk de branding image te geven die het vandaag de dag heeft.

Bij deze geef ik je de kans een warmer klangerichter antwoord te geven. Indien het weer van neutraal zakelijk correcte aard is, dan is een respons zonde van de bytes die we verbruiken (en onze tijd).

In afwachting verblijf ik vriendelijk (en nog trouw aan Samsung),

Eric Pichel

Nick Moderator
Moderator

Ik heb je bericht absoluut gelezen, alleen begrijp ik niet hoe wij die informatie voor het registreren kunnen verschaffen. Verder was mijn antwoord ook gericht aan Sander, aangezien deze aangeeft dat er niets op de website staat/stond. We geven alle info die je nodig hebt op de website. De reden dat BelSimpel en andere winkels niet meedoen heeft vooral te maken met grijsimport. Dit betekent niet dat jouw toestel een buitenlands model is, maar helaas betekent dit wel dat het onmogelijk is om mee te doen zolang het product bij BelSimpel is aangeschaft.

Daarin gaan wij (ik) ons antwoord niet veranderen. We waarderen trouwe klanten enorm, wat het ook zo zwaar maakt om zulke registraties af te wijzen, maar moeten lijnen trekken bij een promotie. Elke regio/land heeft z'n eigen promoties, vandaar dat we het ook vastleggen op producten die voor de Nederlandse markt zijn bedoeld. 

Mijn antwoord is dus zwart/wit omdat er geen ander antwoord te bieden is.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters