Support

Open search

Promoaktie Galaxy s9

Explorer

Geachte, ik ben geïnteresseerd in uw Promoaktie Galaxy S9. Ik heb een Galaxy S8+ om in te ruilen. Kan deze transactie ook in een winkel geschieden, want een duur toestel opsturen met het risico van vermissing wil ik uit de weg gaan. Graag uw reactie, en als het mogelijk is waar dat kan. Ik kom zelf uit Leiden. Groet, John van Mullem

767 ANTWOORDEN 767
Superuser II
Superuser II
Beste John,

alle info die je nodig hebt staat hier: http://www.samsung.com/nl/samsunginruil/

Je krijgt een shipping label dus vanaf dat moment is postnl/samsung verantwoordelijk ervoor. Ik raad je zeker aan om van te voren duidelijke foto's en filmpjes te maken van jou S8+, ook een filmpje dat alles ook werkt!

Dit kan voor zover ik zie niet in de winkel. Veel plezier met je S9!
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Pathfinder

@Nick

Attentie Samsung

Gisteren volgens richtlijn van Samsung mijn oude telefoon verzonden. Volgens Samsung is het verstandig, dit aan- getekend te doen.  Aldus op de verpakking gezet : Antwoordnummer 15020, 221VB Noordwijkerhout. 

Echter tijdens het transport door Post NL is dit veranderd in: Postbus 11, 2210 AA Noordwijkerhout. Heb geen idee wie dat is c.q. of dit Samsung is????

Ik begrijp ook wel, dat je aangetekende stukken niet kan afleveren bij een Antwoordnummer. 

Laat Samsung op de site voor alle duidelijkheid een extra adres zetten voor het verzenden van de aangetekende pakjes!!!

Explorer

Brrrrr, dat bedoel ik nou! Weer een paar dagen in de stress, waarom niet gewoon in een winkel deze transaktie Samsung!!

Pathfinder
Denk zelf, dat Samsung dit heeft uitbesteed. Winkel was inderdaad beter geweest. Nu ben je weer afhankelijk van derden en wachten dus tot je geld hebt!
Explorer

Ben benieuwd...en een weekend ertussen...sterkte!

Nick Moderator
Moderator

Dit klopt inderdaad Herta, geen probleem. Aangetekend wordt dit standaard aangepast. De winkel is niet mogelijk omdat het een actie van ons is, sommige winkels hebben wel hun eigen actie lopen. 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Pathfinder

Hoi Nick,

Ben blij, dat Postbus 11, 2210AA  het juiste adres is. Het pakje is al afgeleverd. Nu afwachten op de uitkering.

Winkel hoeft ook niet maar voor aangetekend aan ander adres zetten, neemt voor afzenders onduidelijkheid weg.

Nick Moderator
Moderator

Klopt! De verwarring kan inderdaad schrikken zijn, maar fijn dat alles tot zover geslaagd is  

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Apprentice
Vreemd ik heb mijn inruil ook aangetekend vertuurd mijn antwoordnumeer werd veranderd in Zilverstraat 51 Den Haag
Top Posters