Support

Open search

Pop-up meldingen Samsung s9

OPGELOST
First Poster

Hallo, 

Er is vast al veel geschreven over dit onderwerp maar wie kan mij helpen met mijn specifieke pop-up probleem. Ik kan hierover maar weinig terug vinden. 

Bij een Whatsapp berichtje verschijnt er zijn 'Whatsapp-profielfoto- bolletje' midden in het beeld. Dit alleen al is erg irritant en vooral als je bezig bent op je telefoon met iets anders. Maar je moet m ook eerst nog eens zoveel seconden ingedrukt houden voordat het prullenbakje verschijnt om het bolletje weg te doen. 

Wanneer je erop klikt ontstaat er zo'n overbodig waardeloos klein chat schermpje. 

Wie is mijn redder in deze irritante kwestie en kan mij vertellen of en hoe ik dit uitzetten kan. Foto erbij zodat precies te zien is wat ik bedoel. 20190209_181151.jpg

Alvast mijn hartelijke dank! 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Kijk even bij je instellingen naar "Slimme popup weergave. Die moet je uitzetten.

instellingen > geavanceerde functies > Slimme popup

---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II

Kijk even bij je instellingen naar "Slimme popup weergave. Die moet je uitzetten.

instellingen > geavanceerde functies > Slimme popup

---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Het is gelukt! Hartstikke bedankt!

Echt heel blij mee, een hele ergernis minder!

Highlighted
Superuser II
Superuser II
Toppie!!
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster
Bedankt Rohit!! Ik had exact hetzelfde probleem en lang naar gezocht.. thx!!
Top Posters