Support

Open search

Ongepast taalgebruik systeemmeldingen forum aanpassen

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Ik heb net een post gemaakt waarin ik aangeef zo ontevreden over mijn S9 te zijn dat ik mijn geld terugvraag. Om mijn argument te onderbouwen voeg ik youtube links toe om aan te geven hoe de S9 mijn video opnames verminkt. Dat het bericht daardoor als spam wordt aangezien, okay, maar hoe dat vertaald wordt in teksten als: "Moderator van ongepaste inhoud op de hoogste stellen" "Vertel ons waarom u vindt dat deze inhoud ongepast is." Straalt niet echt uit met de inhoud serieus wordt omgegaan.

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Post met linkjes staat er gewoon?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
Ja, dat is techniek. Dat is goed. Service is ook uitstekend omdat er binnen enkele minuten was gereageerd. Super! Het gaat om taal en de boodschap die je meegeeft. Ik was furieus omdat een phone waar ik lang naar uit keek en hoge verwachtingen had niet zulke slecht doordacht software heeft dat het mijn concert opnames verminkt heeft. Net als die vader van het gebarsten scherm, witheet zal hij geweest zijn. Stel dat hij een link naar een foto bij zijn klacht had gezet en dan reageert het systeem met: "U hebt een ongepast bericht gestuurd. Vertel waarom je bericht ongepast is?", wat voor indruk geef je? Nogmaals, het gaat niet om techniek maar om de psychologische effecten van onjuist taalgebruik.
2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Post met linkjes staat er gewoon?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
Ja, dat is techniek. Dat is goed. Service is ook uitstekend omdat er binnen enkele minuten was gereageerd. Super! Het gaat om taal en de boodschap die je meegeeft. Ik was furieus omdat een phone waar ik lang naar uit keek en hoge verwachtingen had niet zulke slecht doordacht software heeft dat het mijn concert opnames verminkt heeft. Net als die vader van het gebarsten scherm, witheet zal hij geweest zijn. Stel dat hij een link naar een foto bij zijn klacht had gezet en dan reageert het systeem met: "U hebt een ongepast bericht gestuurd. Vertel waarom je bericht ongepast is?", wat voor indruk geef je? Nogmaals, het gaat niet om techniek maar om de psychologische effecten van onjuist taalgebruik.
Top Posters