Support

Open search

Onbekende icoon

OPGELOST
Observer

Screenshot_20180815-123529_Samsung Experience Home.jpgKrijg regelmatig dit icoontje te zien in mijn statusbar. Kan er niets over vinden. Kan iemand me vertellen wat het betekent?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Hoi Bas,

Dat is het icoontje van Voice over WiFi. Dat betekent dat jouw provider het verbeteren van de belkwaliteit via WiFi ondersteunt en dat dit is ingeschakeld. Het 1-tje houdt in dat het gaat om simkaart nummer 1 in een dual sim-telefoon.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II

Hoi Bas,

Dat is het icoontje van Voice over WiFi. Dat betekent dat jouw provider het verbeteren van de belkwaliteit via WiFi ondersteunt en dat dit is ingeschakeld. Het 1-tje houdt in dat het gaat om simkaart nummer 1 in een dual sim-telefoon.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Observer
Hoi Kevin,

Hartelijk dank ! Ik vermoedde al zoiets, kon alleen het 1-tje niet thuisbrengen. Dat is nu duidelijk.
Highlighted
Superuser II
Superuser II
Goed om te lezen dat het nu is opgehelderd!
Top Posters