Support

Open search

Notificatie gemiste oproep S9

OPGELOST
First Poster

Nadat ik een oproep gemist heb, komt op mijn scherm geen gemiste oproep te staan en er is ook geen badge bij de Telefoonapp. 

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Kan je de app-voorkeuren eens resetten? instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten. Wat wel is als je de notificatie wegveegt dan verdwijnen ook de badges, weet niet of je dat doet?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

New Member

Ik ben er na heel lang zoeken zojuist achter gekomen dat de bespaarfunctie van de batterij de boosdoener was. Die stond bij mij op gemiddeld en hield dus ook deze notificaties tegen. Nu op geoptimaliseerd staan en jawel.....Daar zijn de notificaties weer.

11 ANTWOORDEN 11
Superuser II
Superuser II
Kan je de app-voorkeuren eens resetten? instellingen > Meldingen > Geavanceerd > 3 bolletjes rechtsboven > App-voorkeuren resetten. Wat wel is als je de notificatie wegveegt dan verdwijnen ook de badges, weet niet of je dat doet?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!

First Poster

@Rohit  schreef:

Deze oplossing werkt inderdaad! Helaas moet ik dit nu ongeveer 10x per dag doen om te zorgen dat mijn gemiste oproepen notificatie weer werkt... Is er ondertussen een structurele oplossing voor? Mis ontzettend veel telefoontjes nu door dit probleem.

Apprentice

Bij mij werkte de volgende wel zeer niet voor de hand liggende methode: instellingen =》meldingen =》geavanceerd, en daar bij Contacten meldingen toestaan ( stond bij mij op geblokkeerd) !

Tim Moderator
Moderator

@StepDIT heb je de reactie van @Ton56 gezien? Heeft dat voor jou gewerkt?

---------
Signature-Note10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
First Poster

Bedankt voor het meedenken, helaas is dit voor mij niet de oplossing. Ondertussen heb ik nog steeds het probleem! Ontzettend onhandig, zeker omdat ik soms wel een notificatie krijg en soms niet...

Superuser II
Superuser II

Heb je de mogelijkheid om langs een servicepunt te gaan?

https://www.samsung.com/nl/reparatie/bezoek-servicelocatie/

Hun kunnen dan meteen meekijken met je.

Eventueel nog een reset proberen:

Backup en reset:
http://smsng.nl/resetmobfbwc

---------
Samsung Galaxy Note 10+

New Member

Ik had dit probleem ook. Ik had de app Clean op mn telefoon en die hielt alle notificaties tegen. Dus mijn tip is. Probeer de opschoon apps er af te gooien en kijk of je weer de melding van gemiste oproep krijgt.

First Poster
Ik had dit ook en heb gedaan wat Ananas zei.
Cleanmaster eraf en hup meldingen terug.
First Poster

@Rohit  schreef:

Ik kan als ik bij Meldingen kom, geen Geavanceerd zien, en kom dus ook niet verder. Hierdoor blijft het probleem. Is er een andere oplossing?

Top Posters