Support

Open search

Na verplaatsen foto's van S9 naar laptop is grootte veranderd naar 8gb per foto, niet meer te openen...

Highlighted
New Member

Ik weet niet of dit een S9 probleem is of een laptop probleem, maar heb voor het eerst sinds een jaar geprobeerd foto's te verplaatsen van mijn S9 naar mijn laptop omdat de opslag vol zat. Ze staan nu op mijn laptop maar ik kan er geen een meer openen omdat de grootte van elke foto opeens is veranderd naar 8gb per foto. Terwijl de foto's op mijn telefoon nog geen 4mb per foto waren. Wat ik ook probeer, ze zijn nu niet meer te openen, krijg de hele tijd de foutmelding "er is onvoldoende schijfruimte beschikbaar" en ik baal omdat ik nu duizenden foto's kwijt ben?? De hele map afbeeldingen met 2405 pics is volgens de eigenschappen van de map nu 18,7 TB (20.617.890.534.719 bytes), wat onmogelijk is. Help! Is er nog iets dat ik kan doen om mijn foto's weer in normale grootte terug te krijgen? Of ben ik alles kwijt? Ik kan online nergens iets vinden hierover en de Samsung helpdesk is nu niet meer bereikbaar voor vragen over telefoons. Als iemand hier weet hoe dit komt/op te lossen is hoor ik het heel graag!

1 ANTWOORD 1
Nick Moderator
Moderator

Ik denk eerlijk gezegd dat jouw laptop er iets ergs vreemds mee heeft gedaan. Heb je misschien een pc-winkel of iets dergelijks in de buurt, waar ze mee kunnen kijken?

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters