Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
Spring naar oplossing OPGELOST

Oorspronkelijke onderwerp:

Mogelijk valse s9 plus met valse factuur gekocht

(Onderwerp aangemaakt op: 17-01-2019 07:58 PM)
179 Weergaven
silverwing
First Poster
Opties

Ik heb van een particulier een 2de hands s9+ gekocht in doos en met factuur.Op de factuur die zogezegd van Samsung zou zijn staat rechts een hoofding van Samsung  en wat lader links factuurnummer en daaronder een reeks bedragen , basisprijs,auvibel,bebat,recupel en btw.

Nergens staat er een model of serienummer.

Wanneer ik het imei nummer wil controleren krijg ik de melding dat het onbekend is.

Het toestel zelf lijkt autentiek, maar hoe heb ik daar zekerheid over,en hoe weet ik dat het geen gestolen toestel is?

Als ik naar de politie stap ben ik idan n het slechtste geval toestel en geld kwijt?

Ik heb een opgenomen tel gesprek met de verkoper waarin ik hem duidelijk maak dat de factuur vals is en dat ik naar de politie ga die hem zullen vragen hoe het juist zit.

Het antwoord was dat het geen probleem was en dat hij de persoon voor wie hij het toestel verkocht allicht iets verkeerd heeft meegegeven en dat voor de garantie enkel het imei nummer belangrijk was.

Bij Samsung kan niemand me helpen om enige duidelijkheid te krijgen.

Wat ik vandaag ergens via via heb gezien is dat het toestel door de verkoper op 14/1 een rerset gehad heeft.Dat klopt volledig,dat is gebeurd in mijn bijzijn.Helaas vind ik dat nergens meer en weet zodoende ook de naam van de verkoper niet.Heb enkel zijn adres en tel nr.

Wat moet ik doen?

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zit er een sticker op de doos met imei, serienummer en ean? En als je kijkt bij instellingen > Info telefoon. Of de telefoon app starten en even dit intoetsen: *#06#
Dan krijg je ook de IMEI en Serienummer.
Zou je die gegevens even in een prive berichtje willen sturen naar me? Dan laat ik het nakijken voor je! Ook graag factuurnummer etc. zoals op de bon staat.
Ik hoor het graag van je.
Stars-Moderator-signature-800x200-2

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
1 Antwoord
Oplossing
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Zit er een sticker op de doos met imei, serienummer en ean? En als je kijkt bij instellingen > Info telefoon. Of de telefoon app starten en even dit intoetsen: *#06#
Dan krijg je ook de IMEI en Serienummer.
Zou je die gegevens even in een prive berichtje willen sturen naar me? Dan laat ik het nakijken voor je! Ook graag factuurnummer etc. zoals op de bon staat.
Ik hoor het graag van je.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes