Support

Open search

Mijn Samsung smartphone S9 raakt over verhit tijdens navigeren met TT

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Mijn Samsung smartphone S9 raakt over verhit tijdens navigeren met TomTom.  Ik heb deze in een waterdicht hoesje op mijn scooter gemonteerd en nu raakt hij binnen een half uur over verhit en stopt ermee. Raar want ervoor had ik de S5 en deze heb ik jerenlang ook hetzelfde gebruikt zonder problemen. Als test heb de S9 in mijn borstzak van mijn overhemd gebruikt en daar functioneerd hij prima, zonder ovre verhit te raken. Wie kan mij een tio geven?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Waterdicht hoesje daar ken geen lucht uit, als je die in de sterke zon dus gaat gebruiken word het toestel warm maar kan die zijn warme lucht nergens kwijt.. Probeer hem als je hem met zulk warm weer gebruikt niet in het hoesje te doen of laat het hoesje open zodat er lucht doorheen kan. Als het regent dan maak je hem dicht want dan schijnt de zon meestal niet dus kan die ook niet zo warm worden
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
2 ANTWOORDEN 2
Superuser II
Superuser II
Waterdicht hoesje daar ken geen lucht uit, als je die in de sterke zon dus gaat gebruiken word het toestel warm maar kan die zijn warme lucht nergens kwijt.. Probeer hem als je hem met zulk warm weer gebruikt niet in het hoesje te doen of laat het hoesje open zodat er lucht doorheen kan. Als het regent dan maak je hem dicht want dan schijnt de zon meestal niet dus kan die ook niet zo warm worden
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Dankjewel voor uw snelle reactie op mijn vraag.

Wat u schrijft vertelde mijn dochter ook, ik vind het alleen raar dat het probleem met mijn "oude" S5 niet voorkwam en komt. Maar ik ga nu een ander hoesje uizoeken die open is.

Ik denk dat dat de oplossing is.

Met vriendlijke groet,

Ger Quaedackers

Top Posters