Support

Open search

Media synchroniseren kan niet aan

Apprentice

Ik kan de media synchroniseren wat t tussen de dubbele audio en synchronisatie beltoon staat niet aanzetten !!!

Wil google maps over mijn parrot carkit maar dit lukt niet hoe te handelen nu ?

10 ANTWOORDEN 10
Superuser II
Superuser II
Google maps > 3 streepjes linksboven > Instellingen > Navigatie-instellingen > Stem afspelen via Bluetooth.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Ook dit staat gewoon aan en laat nog steeds geen voice horen, het is een waardeloos iets al zeg ik het zelf met de techniek van tegenwoordig zou het gewoon moeten lukken maar niet met Samsung

Apprentice
Fijn dat je wilt helpen maar het lukt niet ook al heb ik ook die aangevinkt. Ik kan mediavollume niet aanvinken in iknstellingen
Superuser II
Superuser II
wat wil je precies aanvinken? Kan je er een screenshot van maken en hier posten?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Hier een screenshot, Screenshot_20190207-151433_Settings.jpgMedia volume kan ik niet aanzetten en nergens mee, ik vermoed dat het hier heeft mee te maken

Superuser II
Superuser II
U moet eerst verbinding maken met u bluetooth apparaat. Dan kunt u deze optie wel aanzetten.
---------
Samsung Galaxy Note 10+

Apprentice

Deze staat uiteraard aan en is gekoppeld en dan nog kan ik deze niet aanzetten

Superuser II
Superuser II
Ten eerste ik zie geen Bluetooth icoontje bovenaan dat wil dus zeggen dat Bluetooth uit is. Ten tweede in je screenshot staat duidelijk geen verbonden apparaat. Dus kunt u nogmaals even controleren of de parrot juist gekoppeld is aan het toestel?
---------
Samsung Galaxy Note 10+

First Poster

Ik heb vergelijkbare problemen met een Bluetooth verbinding. Ik vroeg mij af of je kunt helpen. 

Ik kan de functie Audio Synchroniseren niet aanzetten, terwijl ik wel degelijk verbonden ben. Geluid afspelen lukt ook gewoon, maar het volume bepalen met de mijn telefoon lukt niet.Het gaat om de connectie tussen een Phillips Bluetooth receiver en mijn S10e.  Dit probleem heb ik niet met mijn S7 ! Daarmee werkt alles wel gewoon. Hopelijk keb jij de gouden tip, of is technologische vooruitgang niet altijd vooruitgang?

Top Posters