Support

Open search

LED view cover werkt deels

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Sinds afgelopen week de trotse bezitter van een S9+. Ik heb er meteen een LED View Cover bij gekocht.

Nu werkt dez cover volgens mij niet helemaal goed. Als ik de cover sluit geeft hij wel de tijd aan, prima! Binnenkomende telefoontjes (en tijdduur gesprek) doen het goed. In de Instellingen zie ik dat de telefoon de cover herkent (bij Accessoires).

Maar toch doen niet alle functies van de cover het zoals bijvoorbeeld binnenkomende Whatsapp berichten en als je muziek afspeelt zie ik geen bewegende equalizer, etc.

Heeft dit met een instelling te maken of is de cover gewoon niet goed? Ik heb al diverse keren de telefoon eruit gehaald, opnieuw opgestart en opnieuw in het hoesje geplaatst. In Veilige Modus zie ik geen verbetering omdat daar bv Whatsapp wordt uitgeschakeld en kan ik dit dus niet controleren.

Wie weet raad?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
First Poster

Thnx voor de update.

Ik heb inderdaad het idee gekregen dat het niet aan de cover ligt. Kom er nu achter dat wat ik op YouTube heb gezien aan meldingen bij Whatsapp nu werken bij Messenger! Ook achter gekomen dat de equalizer alleen werkt via de Google Play Music werkt en niet bij Spotify. Het is een beetje ondoorzichtig wat nou wel en niet werkt bij de cover. Het zou ergens mooi zijn dat je daar zelf meer de controle over kan krijgen, misschien in de toekomst? Iig is het altijd ook prima te doen om zelf iets te maken met de LED Creator!

3 ANTWOORDEN 3
Nick Moderator
Moderator

Hi! Op latere versies van Android is het mogelijk dat niet alle apps worden getoond. Whatsapp is één van de voorbeelden waarbij de app zelf z'n eisen strenger heeft gemaakt, waardoor deze hoogstwaarschijnlijk niet meer werkt. Je zou 't nog even kunnen kruistesten, maar ik denk persoonlijk dat er niets defect is.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Thnx voor de update.

Ik heb inderdaad het idee gekregen dat het niet aan de cover ligt. Kom er nu achter dat wat ik op YouTube heb gezien aan meldingen bij Whatsapp nu werken bij Messenger! Ook achter gekomen dat de equalizer alleen werkt via de Google Play Music werkt en niet bij Spotify. Het is een beetje ondoorzichtig wat nou wel en niet werkt bij de cover. Het zou ergens mooi zijn dat je daar zelf meer de controle over kan krijgen, misschien in de toekomst? Iig is het altijd ook prima te doen om zelf iets te maken met de LED Creator!

Nick Moderator
Moderator

Fijn dat je er op deze manier wel bent uitgekomen. Ik geef je feedback zeker door, al weet ik niet of er veel aan gedaan kan worden momenteel. Bedankt voor de terugkoppeling.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters