Support

Open search

Kan spotify remote niet aanzetten op gear s3 frontier

Explorer

Als ik met mijn gear s3 probeer te verbinden met mijn s9+ op spotify remote om spotify te bedienen op mijn telefoon zonder uit m'n zak te hoeven pakken. Maar komt een melding ''unable to start spotify .. connect to bluetooth to start listening'' terwijl ie al verbonden is met m'n telefoon via bluetooth. 

Ik heb meerdere keren spotify opnieuw geinstalleert zowel op telefoon als op m'n gear en ook opnieuw gereset maar geen van beide werkte. ik heb dit sinds dat ik mijn S9+ heb (oktober vorig jaar)

weet iemand misschien hoe dit op te lossen ? 

Alvast bedankt !

11 ANTWOORDEN 11
Nick Moderator
Moderator

Zou je het eenmalig kunnen proberen zonder telefoon terwijl je verbonden bent met WiFi? Hierna nogmaals, maar dan gewoon via Bluetooth.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Explorer
Dat had ik ook geprobeerd maar tevergeefs..
Explorer
Hij verbindt wel via wifi maar bluetooth niet
Nick Moderator
Moderator

Alright! Dus via WiFi krijg je alles verbonden en ingesteld, maar daarna krijg je via Bluetooth weer hetzelfde probleem? Heb je dan WiFi nog aanstaan?

---------
Signature-S10
Explorer

Ja, nog steeds. Ik heb ingelogd op mijn account daarop. Ik kan zelfs gewoon verbinden met een headset en het werkt gewoon zonder telefoon. Maar als ik wil switchen naar remote dan krijg de melding ''Unable to start Spotify .. connect to bluetooth to start listening'' terwijl die al verbonden is met bluetooth van m'n telefoon.

Dat is een beetje raaar als je er een beetje over denkt ....

Nick Moderator
Moderator

Kun je WiFi uitzetten wanneer je dit probeert? 

---------
Signature-S10
Explorer
Ja , dat kan ! Ik heb het ook gedaan maar zelfde probleem
Nick Moderator
Moderator

Hmm, duidelijk. Ik heb het hier getest en geen problemen ondervonden. Ik zou in dit geval nog een reset aanraden of je kunt iemand mee laten kijken bij één van onze servicelocaties.

---------
Signature-S10
Explorer
Oke , moet ik dan volledig mijn horloge en mijn telefoon resetten of alleen horloge ?
Top Posters