Support

Open search

Kan niet verbinden met mailserver.

First Poster

Ik wil mijn e-mail instellen op de samsung galaxy s9, maar krijg geen emails binnen en kan niks versturen. Krijg elke keer de melding dat verbinding met de server is mislukt. Kan account niet veriefieren. Geen reactie van server. Weet iemand hoe ik dit kan oplossen? 

7 ANTWOORDEN 7
Superuser II
Superuser II
Wat voor een mail account is het precies?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Het is via de standaard mail app die op samsung zit en wil inloggen met een outlook/live.nl account.
Superuser II
Superuser II
probeer het account compleet te verwijderen, en daarna opnieuw in te voeren. Kies bij het invoeren van een nieuw account voor Hotmail Outlook.
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster
Ja dat heb ik net gedaan. Er staat dat imap-mail.outlook.com niet reageert. U kunt het instelproces voortzetten maar u kunt pas mails ontvangen / versturen nadat het account is geverifieerd.

Hoe doe ik dat? Of...
Superuser II
Superuser II
en hiermee: https://www.emailinstelling.nl/android/windows-live-mail-mail-instellen
---------
Samsung Galaxy S10+

First Poster
Bedankt, Helaas heeft dit niet geholpen
Tim Moderator
Moderator

@Elisamoh19 Als je mij een privéberichtje stuurt met jouw volledige NAWTE-gegevens en een voorkeursdag- en tijd, dan zal ik een meekijkafspraak voor je inplannen. Een expert kijkt dan van afstand mee om je hiermee te helpen. 

---------
Signature-S10
"You must take your place in the Circle of Life." ~ The Lion King
Top Posters