Support

Open search

JBL speaker promo

First Poster

Hallo allemaal,

Ik heb op 26-12 een Samsung Galaxy S9 aangeschaft en direct de geldige promo's geregistreerd (JBL speaker en 100 euro cashback). Nu 2 weken later heb ik wel de bevestigingsmail gehad dat de cashback is goedgekeurd, maar ik heb geen mail ontvangen over de speaker. Heeft iemand dit probleem ook gehad? Kan ik de mail nog verwachten, ook na de 2 weken die ervoor staan? Hoe kan ik uitzoeken wat de status is van de aanvraag?

Alvast bedankt.

12 ANTWOORDEN 12
New Member

S9+ gekocht.

Per 24-12-2018 ingediend en bevestigingsmail ontvangen.

Tot op heden geen bevestigingsmail van Samsung mogen ontvangen of mijn aanvraag is goedgekeurd.

New Member
Heb de bevestigingsmail van 24-12-2018 verzonden naar samsungmobile@consumercare.info.
Per hedenmiddag positieve reactie ontvangen.
Misschien een optie om dit ook te doen?
New Member

Bij mijn vorig toestel kreeg ik ook een speaker en duurt een 6tal weken voor je deze toegestuurd krijgt hoor  

Nog even geduld hebben

grt

First Poster

Ik heb mij ook aangemeld voor de jbl speaker en de 100 euro cashback van mediamarkt.

Heb ook een mailtje gehad 28 december dat ze mij bedanken voor deelname en binnen 2 weken hoor of mijn aanvraag goedgekeurd is. Heb ook nog niks gehoord.

Ook staat het volgende in de mail:

"Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces. Je kunt de voortgang van je promotie ook zelf volgen via je My Samsung account."

Heb overal gezocht in mijn account maar kan nergens een status vinden.

First Poster
Vandaag inderdaad ook de goedkeuring ontvangen!
BruceH Moderator
Moderator

Als jullie het registratienummer voor mij hebben, kijk ik even hoe het ervoor staat met jullie deelname!

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Klopt het dat in de periode van 27 tm 30 december een actie is geweest vanuit samsung waarin de promoties gecombineerd konden worden? Dus zowel de jbl speaker als de 100 euro cashback

Highlighted
First Poster

Het registratienummer van de promo met de jbl speaker is: NLD261696133819

En het registratienummer van de promo met de 100 euro cashback is: NLD439348911725

BruceH Moderator
Moderator

NLD439348911725 is goedgekeurd.

NLD261696133819 is afgewezen omdat er geen los toestel is aangeschaft.

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters