Support

Open search

JBL Promotie EAN-code

OPGELOST
Observer

Net op de laatste dag kom ik er achter dat ik bij de aanschaf van mijn S9 een JBL-speaker krijg.

Alles ingevuld op de Samsung Promotion pagina, krijg constant te zien dat mijn EAN code ongeldig is???
Iemand die dit ook heeft meegemaakt?

(daarnaast staat de webshop waarop ik mijn telefoon heb aangeschaft, niet in het lijstje). 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Yasje,

Waarschijnlijk is de telefoon afkomstig van grijze import, waardoor hij een buitenlandse EAN-code heeft. Zeker omdat je aangeeft dat het toestel is gekocht in een niet deelnemende winkel. Als je niet voldoet aan de voorwaarden, kun je helaas niet meedoen aan de actie.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
4 ANTWOORDEN 4
Superuser II
Superuser II
Hoi Yasje,

Waarschijnlijk is de telefoon afkomstig van grijze import, waardoor hij een buitenlandse EAN-code heeft. Zeker omdat je aangeeft dat het toestel is gekocht in een niet deelnemende winkel. Als je niet voldoet aan de voorwaarden, kun je helaas niet meedoen aan de actie.
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Observer
Hoi Kevin,

Bedankt voor je reactie! Ik had hier iets te snel over heen gelezen!
New Member

Ik had een samsung A7 gekocht. Mij geregistreerd voor deze JBL box. Nadien niets meer van gehoord. Dit was alvast de laatste samsung ooit die ik heb gekocht. Die acties zijn blijkbaar niet serieus

Superuser II
Superuser II

Hi @Serge-D,

Heb je ook in je reclame- en/of spammappen gekeken voor bericht? Wat is je registratienummer?

Top Posters