Support

Open search

Inruilactie van S7 Edge voor S9 Plus

First Poster

Beste,

Vooraleer ik mijn S7 Edge zou opsturen (om te bepalen dat ik effectief recht heb op 138€ inruilwaarde), wou ik er zeker van zijn dat ik eveneens de extra 200€ hierop zou krijgen, op basis van mijn ingediende gegevens (OrderID 14958).

Indien dit om één of andere reden niet zo zou zijn, verkies ik immers om mijn S7 Edge zelf te verkopen, vermits ik reeds een geïnteresseerde vriend heb die meer dan 138€ zou geven.

Dank voor uw begrip hiervoor.

3 ANTWOORDEN 3
Nick Moderator
Moderator

Hi! Als het binnen de datum valt en een promotiemodel is, dan krijg je absoluut de 200 euro extra inruilwaarde. Lees hier anders nog even onze bijzondere voorwaarden

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Beste,

Door familiale omstandigheden had ik mijn S7 Edge nog niet kunnen insturen voor de cashback actie na aankoop van mijn S9+. De link voor het verzendlabel werkt echter niet meer. Kan u mij aub verder helpen?

Hartelijk dank,

Philippe

Nick Moderator
Moderator

Hi Philippe, dat is rot om te lezen. Helaas is de S9 actie niet meer actief, dus inzenden gaat niet meer lukken. Er moet toch écht een limiet zijn en je eerste vraag is 3 juni verstuurd. Het is nu 9 augustus (of 7 augustus, wanneer jouw vraag binnenkwam). 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Top Posters