Support

Open search

Help Statusbalk wordt alleen op vergrendelscherm weergegeven en niet meer op startscherm

Apprentice

Sinds ik vanochtend na lange tijd mijn telefoon uit en aangezet heb wordt de statusbalk wat de batterij, tijd en berichten weergeeft in mijn startscherm in het wit (dit is nauwelijks te zien) weergegeven. Dit was voorheen zwart. Op het apps scherm is dit wel gewoon zwart.

Hoop dat iemand weet waar dit door komt en mij hierbij kan helpen. Ooh ja misschien handig om te vermelden.. ik heb de Samsung s9. 

4 ANTWOORDEN 4
Nick Moderator
Moderator

Hi Deeske, dit is de standaard kleur. Geen idee waarom het een tijdje voor jou zwart was, maar dit is sinds een aantal Android-versies standaard wit gemaakt. Dit kan ook niet aangepast worden.

---------
Signature-Note10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
Superuser II
Superuser II
Je kan even een andere thema proberen te installeren. Instellingen > Achtergronden en Thema's. Ik heb zo ook een thema geïnstalleerd dat alles zwart is.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice

Hi Nick, thnx voor je reactie. Maar ik heb het probleem gelukkig opgelost. Na lang zoeken heb ik geprobeerd om de foto die op mijn startscherm ingesteld is, er opnieuw op te zetten en toen had ik mijn statusbalk ook weer terug.

Apprentice

Hi Rohit, thnx voor je reactie. Na lang zoeken is het me gelukt om de statusbalk terug te krijgen. Enigste wat ik heb hieven doen was de foto die op mijn startscherm ingesteld staat er opnieuw op te zetten.

Top Posters