Support

Open search

Haperende filmpjes

First Poster

Filmpjes die ik gemaakt heb met de s9 plus haperen af en toe. Ook muziek wat ik afspeel met spotify blijft soms even hangen of kraakt. 

Iemand daar ook ervaring mee?

11 ANTWOORDEN 11
Highlighted
Superuser II
Superuser II

Hoi @Nve,

Het krakende geluid had ik ook op de eerste dag. Daarna niet meer. Ik vermoed door alle software updates, maar omdat het echt maar een dag gebeurde kon ik er niet verder induiken. Zou je kunnen controleren of er updates beschikbaar zijn in Google Play, Galaxy Apps en onder Instellingen >> Software-update >> Updates handmatig downloaden?

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

@kevinw 

Bedankt. Ik heb updates uitgevoerd.

Het haperen van het beeld bij filmpjes lijkt weg. Kraken bij de muziek heb ik nog wel gehoord helaas. 

BruceH Moderator
Moderator

Hi @Nve,

ervaar je dit alleen bij Spotify? Hoe gaat het als je lokale bestanden afspeelt?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster
Voor alsnog komt dit alleen voor bij spotify. Ook als ik oordopjes in heb. 1e minuten komt het vaak voor daarna word het minder. Ook het haperen van zelf gemaakte filmpjes gebeurd nog steeds.
BruceH Moderator
Moderator

Alright, en is dit alleen via de speaker of ook als je via oortjes luistert? 

---------
Signature-S10
First Poster

@BruceHschreef:

Alright, en is dit alleen via de speaker of ook als je via oortjes luistert? 

Zoals ik hierboven al aangaf ook met oortjes in. 

BruceH Moderator
Moderator

Oeps, goedemorgen.. 

Maak je gebruik van een SD-kaart waar Spotify en/of de zelf gemaakte filmpjes op staan? Anders eens kijken of het helpt om het direct op je toestel op te slaan.

---------
Signature-S10
First Poster

Het lijkt idd de sd kaart te zijn. Ik heb hem verwijderd en tot nu toe gaat alles goed. Wel vreemd. Het is een sd kaart van samsung. 

Iedergeval bedankt voor de tip. Ik hou het in de gaten. 

First Poster

Ja de s7 was beter. Vind het hele toestel klote..

Camera loopt vast met filmen fotos met roze of grijze strepen systeem loopt vaak vast. Oftewel waardeloos toestel.

Top Posters