Support

Open search

HELP!! UPDATE 9.0 nog steeds niet binnen. GALAXY S9

Highlighted
OPGELOST
First Poster

HoiHoi beste lezer!

Ik weet mij geen raad meer. Ik heb een Samsung Galaxy S9 die nog steeds draait op Android 8.0, met een beveiligingspatch van 1 september 2018. Deze heb ik overigens overgekocht destijds. Tussendoor heb ik wel updates

gehad. 53321673_623759054704659_8131724704651149312_n.jpgimage.pngimage.png Ik heb inmiddels contact gehad met Samsung, via de chat. Handmatig zoeken naar updates, via Smart Switch zoeken naar updates, telefoon backupen en gereset, maar nog steeds krijg ik maar geen melding voor een update. Zie printscreens! Ik weet me geen raad meer, wie o wie kan mij helpen? 

Met vriendelijke groet,

Altaay!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Pathfinder

@Altaaay zou je je IMEI-nummer in een privébericht naar mij willen sturen? Dan check ik aan de hand van je IMEI of je toestel uit het buitenland komt. 

---------
Signature-S10
15 ANTWOORDEN 15
Superuser I
Superuser I
Het lijkt er heel erg op dat je een niet-nederlands toestel hebt, anders had je de update al dubbel en dwars gehad. Het enige wat je kan doen is wachten totdat ze in het land van herkomst van je toestel de update gaan uitbrengen.
First Poster

@SjorsK  schreef:
Het lijkt er heel erg op dat je een niet-nederlands toestel hebt, anders had je de update al dubbel en dwars gehad. Het enige wat je kan doen is wachten totdat ze in het land van herkomst van je toestel de update gaan uitbrengen.

Is er wel een mogelijkheid om er achter te komen, wat voor toestel ik heb? Ik zag namelijk wel via sammobile dat ik wel nederlandse software heb: https://www.sammobile.com/firmwares/galaxy-s9/SM-G960F/TNL/download/G960FXXS2BRI1/235565/

G960FXXS2BRI1 - GALAXY S9 SM-G960F TNL NETHERLANDS (T-MOBILE)

Maar goed, dan zit er helaas niets anders op dan afwachten.. 

First Poster
Als ik Sammobile Device info download op mijn toestel krijg ik onder Firmware:

Product Code: SM-G960FZBAPHN
PDA: G960FXXS2BRI1
CSC: G960FOXM2BRG8
Baseband: G960FXXS2BRH8
Bootloader: G960FXXS2BRI1

PHN is de CSC code voor Nederlandse unbranded toestellen. // Maar mijn CSC code bevat weer OXM?
Pathfinder

@Altaaay zou je je IMEI-nummer in een privébericht naar mij willen sturen? Dan check ik aan de hand van je IMEI of je toestel uit het buitenland komt. 

---------
Signature-S10
First Poster
Het blijkt dat ik een Italiaans model heb.. Daar wordt de update nog uitgerold. Het is dus nog even afwachten..
Apprentice

Heb dus het zelfde probleem.maar hier blijkt het een duits toestel te zijn. Duitsland zijn ondertussen al 8 nieuw updates gwst! Ga ten einde raad naar service center van samsung zelf gaan.

First Poster

Heb jij al ondertussen een update gehad? M'n vrouw heeft ook een s9 uit Italië en nog steeds geen update gehad. Weet iemand of je ook handmatig een update kunt downloaden en hoe je dat dan doet? 

First Poster

Ik heb ondertussen een update gehad na handmatig te zoeken. Echter heeft dit bij mij ook erg lang geduurd om hem te krijgen. Handmatig updates kun je via je instellingen bekijken. Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik dat graag. 

First Poster
Ik heb ondertussen een update gehad na handmatig te zoeken. Echter heeft dit bij mij ook erg lang geduurd om hem te krijgen. Handmatig updates kun je via je instellingen bekijken. Mocht je er niet uitkomen dan hoor ik dat graag.
Top Posters