Support

Open search

Google assistant ontgrendelt telefoon

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Hallo,

Ik heb paar weken geleden Google assistent ingesteld en ik ben er achter gekomen dat (de Engelse Google assistant) je telefoon kan ontgrendelen als je Oke Google zegt. Ik gebruik de Engelse Google assistant omdat die meer dingen kan dan de Nederlandse, ik weet daarom niet of die bug ook bij de Nederlandse assistent is.

Groetjes,

Arian

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hoi Arian,

In de Google app kun je onder More (onderaan met de drie streepjes) >> Settings >> Google Assistant >> Settings >> Phone >> Unlock with Voice Match uitschakelen dat de Google Assistent je telefoon ontgrendeld. Dit is op dit moment inderdaad alleen voor de Engelstalige assistent, omdat voice match een van de dingen is die de Nederlandstalige assistent op dit moment nog niet kan, maar ik neem aan dat zo'n zelfde optie beschikbaar zal zijn als dit naar Nederland komt.

Is je probleem opgelost na het uitzetten van deze instelling?
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Hoi Arian,

In de Google app kun je onder More (onderaan met de drie streepjes) >> Settings >> Google Assistant >> Settings >> Phone >> Unlock with Voice Match uitschakelen dat de Google Assistent je telefoon ontgrendeld. Dit is op dit moment inderdaad alleen voor de Engelstalige assistent, omdat voice match een van de dingen is die de Nederlandstalige assistent op dit moment nog niet kan, maar ik neem aan dat zo'n zelfde optie beschikbaar zal zijn als dit naar Nederland komt.

Is je probleem opgelost na het uitzetten van deze instelling?
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
First Poster

Ja! Dank je wel!

Superuser II
Superuser II

Top! Goed om te lezen dat het gelukt is

Top Posters