Support

Open search

Geluid probleem S9

First Poster

Ik zal het even opnieuw uitleggen via watsap spraakopname,

Als ik via watsap bel of het nu video gesprek is of handsfree dan horen de mensen mij heel slecht dan moet ik mijn mond houden waar het geluid uitkomt aan de onderkant, 

First Poster

Ja via watsapp spraakopname, en als ik dan gewoon ga bellen en ik zet hem op de luidspreker, dan horen de mensen mij niet, zonder luidspreker horen ze mij wel mvg soraya

Nick Moderator
Moderator

Heb je dit ook als je 'normaal' belt? Je noemt nu namelijk alleen Whatsapp en dat kan een heel ander probleem zijn.

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Nou nog x volgens mij heb ik het al 3x goed uitgelegd, als je goed leest geef ik toch aan, 

Als ik met watsapp video gesprek doe spring die over op luidspreker dan horen de mensen mij niet, zet ik hem van de luidspreker af dan horen zij mij wel, 

En als ik dan gewoon ga bellen, zonder watsapp heb ik het zelfde probleem, als ik bel en zet hem op de luidspreker dan horen ze me niet zonder luidspreker dan horen ze me wel nou hopelijk is nu wel duidelijk 

First Poster
En je ziet er boven toch ook staan ja met watsap, maar als ik dan gewoon ga bellen dat bedoel ik ermee normaal bellen blijf het zelfde probleem
Nick Moderator
Moderator

Duidelijk. Zou je kunnen testen of dit issue ontstaat in veilige modus

---------
Signature-S10
First Poster
Nu ben ik blond😂 waar kan ik dat vinden
Nick Moderator
Moderator

Je kunt op het woord Veilige Modus drukken. Anders hier de link: https://www.samsung.com/nl/support/mobile-devices/hoe-kan-ik-mijn-toestel-starten-in-veilige-modus/?...

---------
Signature-S10
First Poster

Als het goed is, is probleem opgelost aangezien ik nu wel te horen ben als ik met luidspreker bel, ook watsapp, 

Raar maar ik heb de veilig modus weer uitgezet anders kom je niet op de andere apps, bedankt voor u tijd en uitleg

Nick Moderator
Moderator

Klopt, Veilige modus is ook bedoeld als een test en een soort 'soft-reset'. Fijn dat het weer werkt! 

---------
Signature-S10
Top Posters