Support

Open search

Geluid probleem S9+

Highlighted
First Poster

Ik heb twee S9+ toestels getest en ik heb het zelfde probleem wanneer ik voice apps gebruiken,de geluidmeldinges en beltoons verandrt zelf en wordt zacht tot ik mijn totsel nog een keer opstarten. 

7 ANTWOORDEN 7
BruceH Moderator
Moderator

Hi @Sammour,

welkom op de Community.

Het is me niet helemaal duidelijk wat nu precies je vraag is. Je geeft aan dat meldingen en beltonen vanzelf veranderen?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
First Poster

Ik heb het zelfde probleem het geluid  schakelt automatisch over naar oproepgeluid heel irritant.

First Poster

Heb je Snapchat app ?

First Poster

Ja die heb ik. Het probleem doet zich  voor als ik gebeld word of een voice ontvang. Wanneer ik mijn mobiel opnieuw opstart dan schakelt het weer over naar de speaker.

First Poster

I unstalled snapchat and evrything is ok now with mw try it and tell me if its work 

First Poster

Ik heb het geprobeerd nog steeds het zelfde probleem. Er staat nog steeds volume tijdens oproep terwijl er geen oproep plaatsvind.

BruceH Moderator
Moderator

Het is me niet helemaal duidelijk, maar ik denk dat jullie het volgende bedoelen:

Druk op de volume -, dan zou je de volumebalk moeten zien, tik vervolgens rechtsboven op het pijltje naar beneden -> Stel onderin Gebruik volumetoetsen voor media in.

Hoe gaat het dan?

---------
Signature-S10
"It’s better to give than to receive. Especially advice."
Top Posters