Support

Open search

Geluid kraakt en stotterend Spotify over de speaker

Apprentice

Ik heb sinds het begin van gebruik van de S9 issues met krakend en stotterend geluid bij het afspelen van o.a. Spotify. Het maakt niet uit of ik via wifi of 4G luister en welk liedje. Het lijkt als of ik een CD of LP luister met heel veel krassen...

Heeft iemand dit ook?

Zou het aan de SD kaart kunnen liggen? Ook al speel ik er geen muziek over af. In het kader van ik-probeer-alles lijkt het weg te zijn als ik de SD kaart eruit haal..... 

9 ANTWOORDEN 9
Nick Moderator
Moderator

Dat 'klinkt' niet best Anyways .. heb je dit alleen met de Spotify app? Heb je de app zelf geprobeerd te verplaatsen naar de SD-kaart (dit adviseren wij niet trouwens)? 

---------
Signature-S10
"Changes call for innovation, and innovation leads to progress"
First Poster

Ik heb hetzelfde probleem. Heb je hier al een oplossing voor?

Nick Moderator
Moderator

Maak je gebruik van een sd-kaart, Martin?

---------
Signature-S10
First Poster

Ik maak idd gebruik van een sd kaart

Apprentice

Ik heb ook een sd kaart (uit 2012) hoewel spotify daar geen gebruik van maakt. Zonder sd kaart geen issues. Ik heb een nieuwe SD kaart gekocht die ik nu gebruik. Nu heb ik heel af en toe nog gekraak maar een heel stuk minder. 

First Poster
Ok, dank voor je reactie. Ik ga een nieuwe sd kaart proberen. Mijn gedownloade nummers staan wel op de sd kaart....weet niet hoe oud mijn kaartje is maar toch al wel een paar jaar.....
Apprentice
Is wel heel raar dat met een sd kaart er verstoringen zijn zonder dat deze iets met de SD kaart doet. Er is immers niets van spotify daar opgeslagen.
First Poster

Bij mij stonden de gedownloade nummers wel op de sd kaart. Heb ze nu omgezet naar de telefoon. Ga kijken of het nu is opgelost.....

Nick Moderator
Moderator

Laat maar weten! 

---------
Signature-S10
Top Posters