Support

Open search

Geluid flitsmeister

First Poster

Het geluid van de app flitsmeister is net alsof de mevrouw mrt haar kop in een emmer zit bij mijn s9+ .de stem van Google assistent is wel goed .iemand die deze problemen herkend. 

Gr johan

Gr Johan s7 en s9+
1 ANTWOORD 1
Highlighted
Superuser II
Superuser II
Hoi Johan,

Sorry voor deze late reactie! Ik begrijp dat je ook een Galaxy S7 hebt? Ervaar je dit ook op je S7 of alleen op je S9+? Omdat de stem van de Google Assistent wel goed klinkt, lijkt het me aannemelijk dat het probleem in de Flitsmeister app zit, maar ik heb die app zelf niet aangezien ik geen auto rijd, dus ik kan deze hypothese niet uittesten. Als hij op je S7 wel normaal klinkt, dan zou je nog kunnen kijken naar de instellingen van Dolby Atmos. Je kunt twee keer naar beneden vegen vanaf het notificatiescherm van je S9+ en tussen de icoontjes hier zoeken naar Dolby Atmos. Als je op de letters tikt, of als je het icoontje lang ingedrukt houd, kun je de instellingen op 'Spraak' zetten. Je kunt ook kijken of het uitzetten van Dolby Atmos effect heeft.
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters