Support

Open search

Geen keuze mogelijk voor hoge videoresolutie

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Hallo,

Ik kom er zojuist achter dat ik al ruim een maand mijn video's heb gefilmd in FHD kwaliteit. Erg jammer...

De instellingen stonden altijd op maximale kwaliteit en zijn uit zichzelf veranderd

In de camerainstellingen zijn de hogere resoluties niet meer beschikbaar. Bij zowel de front als de rear camera is FHD de maximale kwaliteitskeuze.

Ik heb alles al meerdere keren gereset, cach en gegevens al gewist en opnieuw opgestart.

4k is voor mij geen instellingskeuze meer...en wie wil er nu nog FHD in 2019...?

Help !!!... iemand ervaring met dit euvel ?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Apprentice

Ik ben eruit wat de oplossing is. Ben naar de samsung service centre geweest en zijn er 20 minuten mee bezig geweest. Ja moet in je video instellingen van de camera op fhd drukken en dan komt er een menu te voorschijn en dan kun je Qhd kiezen. Bij het service centre hadden ze dit nog niet gezien by the way.

16 ANTWOORDEN 16
Superuser II
Superuser II
Welk toestel heb je?
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
Samsung galaxy S9+
Superuser II
Superuser II

Als je de camera start, heb je hem dan gewoon op automatisch? Van links naar rechts swipen en dan op Auto zetten.

---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Apprentice
Hij start op met de stand : foto.
Deze is automatisch.
Superuser II
Superuser II
Zou je eens een screenshot kunnen maken van het volgende:

1. Camera > Instellingen
2. Camera > Instellingen > Videogrootte (Camera aan achterkant)
3. Camera > Instellingen > Videogrootte (Camera aan voorkant)

---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

Screenshot_20190115-120027_Camera.jpg

Screenshot_20190115-120041_Camera.jpg

Screenshot_20190115-120051_Camera.jpg

Superuser II
Superuser II
Kan je ook een screenshot maken van als je de Camera start. En van de opname standen (auto etc. )
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

Screenshot_20190115-121143_Camera.jpgDe standen zijn : Foto,video,panorama,live focus en pro

Superuser II
Superuser II
Kun je terwijl hij op Foto staat eens op het scherm gedeelte van rechts naar links swipen. Dus in bovenstaand voorbeeld zou je dan op het gedeelte van de tafel moeten swipen. Staat hij daar op Auto?
---------
Samsung Galaxy S10+

Top Posters