Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galerij photo editor pro

(Onderwerp aangemaakt op: 07-02-2019 02:13 PM)
10586 Weergaven
Manonnieex
Apprentice
Opties

Ik heb sinds gister de s9 en gebruikte op mijn vorige (a5) veel de photo editor pro. Hier wou ik dus ook gelijk mee bezig maar ik kan dit nergens vinden?

Kan hem ook niet downloaden bij Samsung apps. 

In promo filmpjes zie ik wel dat dit moet kunnen.

Kan iemand me helpen? Screenshot_20190207-135834_Gallery.jpg

 

0 Likes

2 oplossingen


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
JoanXXX
First Poster
Opties

@Manonnieex  schreef:

Ik heb sinds gister de s9 en gebruikte op mijn vorige (a5) veel de photo editor pro. Hier wou ik dus ook gelijk mee bezig maar ik kan dit nergens vinden?

Kan hem ook niet downloaden bij Samsung apps. 

In promo filmpjes zie ik wel dat dit moet kunnen.

Kan iemand me helpen? Screenshot_20190207-135834_Gallery.jpg

 


De functies zijn er nog. Maar ipv eerst alleen op de drie puntjes bovenin te klikken, dus eerst inderdaad naar het potloodje. En als je daar bent in de foto....dán wel op de 3 puntjes klikken. Daar staan de rest vd functies.  

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

Oplossing
Dirk_
Explorer
Opties

Heb nog even verder gekeken. Het is niet weg. Had gegoogeld en daar kwam op het xda forum ook al wat naar voren dat mensen het missen. Toen kwam ik hier terecht en vond ik niet mijn antwoord. Vandaar mijn reactie.

Om je foto te blurren hoef  je niet na de potlood rechtsboven op de 3 puntjes te klikken.

Je moet op potlood klikken en daarna op dezelfde rij op palet met kwast (2e van rechts)

Daarna klik je op je type pen/kwast meest linkse van de 4. Bij het kiezen van je type pen kies je voor de meest rechtse. Dit is je blur pen.

 

Met vriendelijke groet,

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
20 Antwoorden
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties
Raar, ik ga het voor je navragen ik heb nog een Note 8 met gelukkig nog geen Android Pie.
Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Rohit
Samsung Members Star ★★
Opties

Hoi Manon, Ik heb even op de S9+ van mijn broertje gekeken en ben erachter gekomen dat als je onderin op het potloodje klikt je ook de editor opent! Ik heb hem vergeleken met mijn Note 8 die nog de foto editor pro heeft en ze hebben precies dezelfde functies!

Stars-Moderator-signature-800x200-2
0 Likes
Manonnieex
Apprentice
Opties

Als ik dat doe heb ik zeker niet dezelfde functies als ik eerder had..  

 

Rday
Student
Opties

Ik heb hetzelfde opgemerkt en er zitten inderdaad niet dezelfde functies op. Ben ook benieuwd naar het antwoord.

0 Likes
Manonnieex
Apprentice
Opties

Gelukkig ben ik niet de enige!

De 'oudere' s9 heeft het colgens mij nog wel dus zal wel met de nieuwe Android 9 te maken hebben ofzo?

Hoop iig dat het nog ergens verstopt zit..

0 Likes
Oplossing
JoanXXX
First Poster
Opties

@Manonnieex  schreef:

Ik heb sinds gister de s9 en gebruikte op mijn vorige (a5) veel de photo editor pro. Hier wou ik dus ook gelijk mee bezig maar ik kan dit nergens vinden?

Kan hem ook niet downloaden bij Samsung apps. 

In promo filmpjes zie ik wel dat dit moet kunnen.

Kan iemand me helpen? Screenshot_20190207-135834_Gallery.jpg

 


De functies zijn er nog. Maar ipv eerst alleen op de drie puntjes bovenin te klikken, dus eerst inderdaad naar het potloodje. En als je daar bent in de foto....dán wel op de 3 puntjes klikken. Daar staan de rest vd functies.  

Rday
Student
Opties
Dankje, scheelt weer een nieuwe app zoeken.
0 Likes
Manonnieex
Apprentice
Opties

Dat had ik idd ook al wel gezien..  Maar nog niet helemaal hetzelfde? Je hebt namelijk daar niet extra filters die je van hoog naar laag kunt instellen..

Alleen de standaard filters je hebt zonder naar de 'editor' te gaan.. 

0 Likes
Dirk_
Explorer
Opties
Een paar extra ja, maar niet de optie om te blurren.
0 Likes