Support

Open search

Galaxy s9+ (Proximus actie) nog niet terugbetaald

OPGELOST
Apprentice

Hallo,

Ik heb deelgenomen aan de actie van Proximus waarbij Samsung mijn Galaxy s9+ volledig zou terugbetalen indien onze Rode Duivels de kwartfinale zouden halen op het WK. 

De smartphone heb ik vanaf de eerste dag (13 juni 2018) al geregistreerd en enkele weken later heb ik ook een bevestigingsemail van Samsung ontvangen.

De aanvraag zou dus in orde moeten zijn maar tot op heden heb ik nog niets ontvangen.

Heeft er iemand al iets terugbetaald gekregen?

Mvg 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II

Ik heb teruggekoppeld gekregen dat je registratie op 19 juli is goedgekeurd. Vanaf dat moment is het streven dat je binnen 6 weken wordt uitbetaald. Wat dat betreft ligt het dus nog op schema Alles is dus in orde en het is nu alleen nog even geduld hebben.

--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
4 ANTWOORDEN 4
Highlighted
Superuser II
Superuser II

Hoi @Shuriken84, en nog gefeliciteerd met het fantastische resultaat van de Rode Duivels!

Heb je misschien het registratienummer voor me? Dan laat ik voor je uitzoeken hoe het ervoor staat.

Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Apprentice
Hoi @KevinW,

Dank voor de snelle reactie. Registratienummer is 2182227.

Mvg
Superuser II
Superuser II

Ik heb teruggekoppeld gekregen dat je registratie op 19 juli is goedgekeurd. Vanaf dat moment is het streven dat je binnen 6 weken wordt uitbetaald. Wat dat betreft ligt het dus nog op schema Alles is dus in orde en het is nu alleen nog even geduld hebben.

Apprentice

Ok, dank voor de toelichting :-)

Top Posters