Support

Open search

Galaxy S9 springt steeds terug naar home scherm.

Highlighted
OPGELOST
Apprentice

Mijn s9 heeft eens, of soms vaker per dag een tijdje dat hij steeds terug springt naar het homescherm. Hij sluit dan apps of bv internetpagina's steeds na een paar seconden af, alsof ik op de homeknop druk. Na een tijdje gaat dit weer over en dan werkt de telefoon weer een tijd goed. Ik heb een tijdje een glazen screenprotector gebruikt, dacht dat het misschien daaraan lag. Maar nu heb ik een clearplex folie en de kwaal blijft. Opnieuw opstarten heeft niet geholpen, ook terugzetten naar fabrieksinstellingen heeft niet geholpen. Vandaag een software update gehad, ook daarmee is het niet verholpen. Is dit een bekend probleem? Is er een oplossing?

2 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
NadiaS Moderator
Moderator

Start je toestel eens op in de veilige modus, hier staat uitgelegd hoe: http://smsng.nl/veiligmodus. Zo kun je controleren of het wordt veroorzaakt door een derde partij app, deze worden namelijk uitgeschakeld. Laten jullie me weten of het is gelukt?

---------
Signature-S10
Apprentice

Ik heb mijn apps steeds per 4/5 verwijderd en terug geplaatst. Het probleem was bij mij verholpen toen ik de volgende 5 apps had verwijderd: Instagram, ziggo safe online, my t-mobile, babyfoon 3G en eenvoudige achtergrond changer. Waar het probleem precies zat weet ik niet, want heb alle apps opnieuw kunnen installeren, zonder problemen (tot nu toe).

15 ANTWOORDEN 15
NadiaS Moderator
Moderator

Hi! Hmm, dat is minder. Heb je na de hard reset meteen een back-up teruggeplaatst?

---------
Signature-S10
Apprentice

Hi, ja dat heb ik toen inderdaad wel gedaan. De backup terug plaatsen is eigenlijk ook wel een must...

Apprentice

Ik heb sinds gisteren hetzelfde. Wat was jouw oplossing?

Apprentice

Nog geen oplossing gevonden helaas.

NadiaS Moderator
Moderator

Start je toestel eens op in de veilige modus, hier staat uitgelegd hoe: http://smsng.nl/veiligmodus. Zo kun je controleren of het wordt veroorzaakt door een derde partij app, deze worden namelijk uitgeschakeld. Laten jullie me weten of het is gelukt?

---------
Signature-S10
First Poster
Ik heb hetzelfde probleem al een hele tijd en heb nu de veilige modus geprobeerd.
Voor nu lijkt het te werken, nu moet ik gaan uitzoeken waar het probleem zit.
NadiaS Moderator
Moderator

Als het in de veilige modus wel werkt wordt het veroorzaakt door een derde partij app. Ik raad je aan om die dan even na te kijken 😉 

---------
Signature-S10
Apprentice
Bedankt! Ook hier lijkt het verholpen in de veilige modus. Nu op zoek naar de boosdoener...
NadiaS Moderator
Moderator

Good luck! Laat het me weten als je er niet uit komt. 

---------
Signature-S10
Top Posters