Sluiten

What are you looking for?

annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Oorspronkelijke onderwerp:

Galaxy S9 USB-kabel

(Onderwerp aangemaakt op: 01-07-2018 09:00 AM)
740 Weergaven
jonnie
Explorer
Opties

Beste,

Juist een nieuwe Galaxy S9 gekocht. Met het toestel wordt een usb kabel geleverd. Ik heb er twee nodig. Ik heb er een gekocht die in het toestel past maar waarmede een gevaardriehoek op het toestel verschijnt. Waar kan ik een oorspronkelijke usb kabel kopen? Aan welke juiste specificatie moet de kabel beantwoorden om voor de Galaxy S 9 compatibel te zijn. Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Jonnie

0 Likes

1 Oplossing


Geaccepteerde oplossingen
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties

Hoi Jonnie,

 

Ik ken het merk back2buzz niet maar voor die prijs mag je zeker een degelijke kwaliteit verwachten :smiling-face:

 

Tags en labels zijn eigenlijk voor vindbaarheid voor het topic (Op deze manier kunnen anderen met soortgelijke problemen sneller geholpen worden :smiling-face: ), tags zijn optioneel en labels verplicht.

 

Je kan labels toevoegen door op het rode gedeelte te klikken:labels.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hier is trouwens ook een uitgebreide uitleg:

https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/Hoe-maak-ik-een-nieuw-topic-aan/m-p/290908#M...

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

0 Likes
5 Antwoorden
SjorsK
Maestro
Opties

Gelukkig zijn de oplaadkabels aardig universeel. Je hebt een USB-A (Een normale "USB" ingang) naar USB-C nodig.

Daarnaast wil ik je ook aanraden om niet een al te goedkoop merk te nemen, waardeloze kwaliteit kabels kan nogal negatief werken voor het toestel (Zonde van de S9 :smiling-face: ).

Mijn persoonlijke voorkeur voor extra kabels gaat uit naar het merk Anker maar er zijn nog meer goede merken :smiling-face:

0 Likes
jonnie
Explorer
Opties

Beste SjorsK,

Bedankt voor snel en efficiënt antwoord. Heel juist met de kabel door u opgegeven heb ik geen probleem meer. Weliswaar geen Anker. Op de doos staat Macbook Pro & Devices equipped with a Type C port en ook Back2Buzz prijs 19.99 euro. Ik vermoed en hoop een goed merk?

Mag ik nog een algemene vraag stellen. Ik versta niet de meldingen "labels" en "Berichttags" die bij het verzenden of ontvangen van berichten verschijnen. Voor "labels" wordt gevraagd die in te vullen. Hoe moet ik het doen? Waar kan ik uitleg hierover vinden?

Ben uiterst tevreden over de hulpverlening langs de Community!!!!

Alvast bedankt

Met vriendelijke groet

Jonnie

0 Likes
Oplossing
SjorsK
Maestro
Opties

Hoi Jonnie,

 

Ik ken het merk back2buzz niet maar voor die prijs mag je zeker een degelijke kwaliteit verwachten :smiling-face:

 

Tags en labels zijn eigenlijk voor vindbaarheid voor het topic (Op deze manier kunnen anderen met soortgelijke problemen sneller geholpen worden :smiling-face: ), tags zijn optioneel en labels verplicht.

 

Je kan labels toevoegen door op het rode gedeelte te klikken:labels.png

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Hier is trouwens ook een uitgebreide uitleg:

https://eu.community.samsung.com/t5/Ontdek-de-Community/Hoe-maak-ik-een-nieuw-topic-aan/m-p/290908#M...

0 Likes
jonnie
Explorer
Opties

Beste SjorsK,

Heel oprecht dank voor je hulp en begeleiding. Dank zij u zijn al mijn vragen beantwoord en kan ik van mijn Galaxy S9 rustig genieten en ben ik in staat op de juiste wijze op de Community berichten te sturen.

Met vriendelijke groeten

Jonnie

SjorsK
Maestro
Opties
Graag gedaan en veel plezier met je toestel! Als je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden :smiling-face: