Support

Open search

Galaxy S9 Cashback

Highlighted
OPGELOST
First Poster

Op 10/08 en 14/08 aankoop gedaan van 2 Samsung Galaxy S9, allebei met 100€ Cashback.

2 weken geleden een email gekregen wegens overweldigend succes pas uitbetaling week 39...week van 24 september.

Deze week terug een email gekregen weeral...met het overweldigende succes...uitgesteld tot week 43...22 oktober.

Vind dit eigenlijk ni grappig. Enig idee of het wel degelijk word uitbetaald...Dit zijn 11 weken en geen 6 weken meer!

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Hi Sharon,

Ik kan me goed voorstellen dat dit niet leuk meer begint te worden! Je wordt uitbetaald, en de bedoeling is nu ook echt voor het einde van week 43, maar ik kan me wel voorstellen dat je na de tweede vertraging het vertrouwen nu een beetje begint te verliezen. Helaas kunnen we hier ook niet veel meer melden dan dat het streven van Samsung toch echt is je cashback in week 43 is uitbetaald. Ik hoop dat je deze snel hebt!
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
1 ANTWOORD 1
Superuser II
Superuser II
Hi Sharon,

Ik kan me goed voorstellen dat dit niet leuk meer begint te worden! Je wordt uitbetaald, en de bedoeling is nu ook echt voor het einde van week 43, maar ik kan me wel voorstellen dat je na de tweede vertraging het vertrouwen nu een beetje begint te verliezen. Helaas kunnen we hier ook niet veel meer melden dan dat het streven van Samsung toch echt is je cashback in week 43 is uitbetaald. Ik hoop dat je deze snel hebt!
--------------------------------
Een antwoord op je vraag gevonden? Vergeet deze dan niet als ✓Oplossing te markeren zodat andere gebruikers de oplossing sneller vinden.
Top Posters