Support

Open search

Foto's weg

Highlighted
First Poster

Ik dacht, laat ik nu eindelijk eens mijn foto's gaan ordenen en netjes in een map bij elkaar gaan zetten. 

Vanuit foto's verplaatst naar nieuwe map en dacht eerst (inmiddels weet ik beter) waarom staan ze nu nog bij foto's? Dus ik ze nog een keer, stuk voor stuk, verplaatst naar album - krijg ik 'bestaat al' - dus kies ik 'vervang' - maar toen was ik ze allemaal kwijt! Hoe dan? Opnieuw opstarten, media scanner, niks werkt. Wie heeft een idee?

3 ANTWOORDEN 3
Superuser II
Superuser II
Kijk eens in de prullenbak. Galerij > rechtsboven 3 puntjes > Prullenbak. Als ze daar ook niet staan even met een verkenner je toestel/sd kaart doorzoeken. Staan ze daar ook niet dan zijn ze echt weg.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
First Poster

Beide gedaan, geen resultaat.

Als ze echt weg zijn, is dit wel een serieuze misser van Samsung

Superuser II
Superuser II
Als de foto's weg zijn is dit altijd een actie van de gebruiker. Het toestel zelf gooit niks weg, dat doe je toch echt zelf helaas. Dus een misser is dan toch van jou kant. Gebruik voortaan Google Foto's als backup, stel hem in als hoge kwaliteit en je hebt onbeperkt backup van video's en foto's. Open de app regelmatig om te kijken of alles goed loopt met de backup, ook kan je daar heel makkelijk ruimte vrijmaken doordat hij alles controleerd wat gebackupt is en alleen die bestanden van je toestel verwijderd.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Top Posters