Support

Open search

Foto's uit cloud niet in juiste volgorde (niet chronologisch) in galerij S9+

OPGELOST
Apprentice

Ik heb onlangs mijn toestel ter reparatie aangeboden waarbij het naar fabrieksinstellingen is gezet. Netjes back ups gemaakt in zowel google foto's en samsung cloud. Bij het herstellen kreeg ik alles terug maar.. alles staat nu in willekeurige volgorde. Merendeel van de foto's hebben 10 of 11 mei als datum waarop ze gemaakt zijn en de foto's die wel nog hun originele datum hebben, staan ook kris kras door elkaar. ITS DRIVING ME CRAZY. Hoe krijg ik alles weer op de juiste volgorde en in de goede map?

3 GEACCEPTEERDE OPLOSSINGEN

Geaccepteerde oplossingen
Superuser II
Superuser II
Een SD kaart kopen en die erin stoppen. Daar alles op laten opslaan. Ik zou ook gebruik maken van 1 cloud app, Google Foto's is wat mij betreft de betere, die instellen op hoge kwaliteit en je hebt onbeperkt backup. Als je die daarna download op je telefoon dan zet hij de datum en tijd terug en de foto van bijvoorbeeld vorig jaar staat dan niet op 13 mei maar gewoon goed.
---------
Samsung Galaxy S10+

Ik weet veel, maar niet alles! Ik ben ook maar een "forum lid"!
Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser II
Superuser II
Je kunt ze lokaal opslaan maar dan komen ze volgens mij in de map restored. Daarom raad ik je liever aan om een sd kaart te kopen. Dan heb je het meeste daar opgeslagen en raak je nooit meer wat kwijt. (i.c.m. Google Foto's)
---------
Samsung Galaxy S10+

Heb ik je goed geholpen? Wil je mijn antwoord dan als ✓ Oplossing markeren? Zo kunnen we elkaar sneller helpen!
Superuser II
Superuser II
Klopt, die kan je dan uitzetten. Anders is het dubbel.
---------
Samsung Galaxy S10+

6 ANTWOORDEN 6
Superuser II
Superuser II
Een SD kaart kopen en die erin stoppen. Daar alles op laten opslaan. Ik zou ook gebruik maken van 1 cloud app, Google Foto's is wat mij betreft de betere, die instellen op hoge kwaliteit en je hebt onbeperkt backup. Als je die daarna download op je telefoon dan zet hij de datum en tijd terug en de foto van bijvoorbeeld vorig jaar staat dan niet op 13 mei maar gewoon goed.
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

In google foto's stonden de foto's inderdaad wel op de goede volgorde. Ik ben er verder niet mee bezig geweest omdat ik m'n telefoon opnieuw ter reparatie moest aanbieden helaas dus dan begin ik weer van voor af aan met alles terugzetten. Dus als ik het goed begrijp moet ik bij het herstellen van de back up niet de foto's uit de samsung cloud synchroniseren met m'n telefoon? Als ik alleen google foto's gebruik, is er dan ook een mogelijkheid om een aantal foto's lokaal op te slaan en dan ook in de mappen waar ze oorspronkelijk in stonden? Zoals whatsapp foto's, screenshots, downloads etc

Superuser II
Superuser II
Je kunt ze lokaal opslaan maar dan komen ze volgens mij in de map restored. Daarom raad ik je liever aan om een sd kaart te kopen. Dan heb je het meeste daar opgeslagen en raak je nooit meer wat kwijt. (i.c.m. Google Foto's)
---------
Samsung Galaxy S10+

Apprentice

Oke duidelijk, dankjewel voor de tip! En de foto's die in samsung cloud staan zou ik dan niet moeten synchroniseren met m'n telefon?

Superuser II
Superuser II
Klopt, die kan je dan uitzetten. Anders is het dubbel.
---------
Samsung Galaxy S10+

Highlighted
Apprentice

Dankjewel!

Top Posters